ماهان شبکه ایرانیان

منطقه توریستی سیده ؛ یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه

منطقه توریستی سیده ؛ یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - گردشگری,جهان گردی,طبیعت گردی,اماکن تفریحی,تفریح و سرگرمی سیده در معنای لغوی به معنای درخت انار می باشد

سیده در معنای لغوی به معنای درخت انار می باشد. منطقه توریستی سیده در ترکیه، منطقه ای تاریخی و باستانی است و یکی از شناخته شده ترین مناطق گردشگری ترکیه به شمار می آید. در شرق این منطقه توریستی و در جایی جنگل های درختان کاج قرار گرفته اند، اقامتگاه سورگون قرار دارد که شامل تیتریین گل Titiyoneol به معنای گل لرزان با پرچم آبی و دارای ساحل آرام و کیزیل آگاچ (Kızılagach)  است. این مناطق، به دلیل دارا بودن سواحل ماسه ای و دریای آرام و آبی خود، تبدیل به فضایی آرامش بخش برای گردشگران شده است. علاوه برآن کلیه امکانات تفریحی و آسایشی نیز در این منطقه وجود دارد. در سفر به ترکیه و بازدید از یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری ترکیه، دیدنی های ترکیه و جاهای دیدنی ترکیه با همگری همراه باشید.

ترکیه

کوم کوی KumKōy

در غرب منطقه توریستی سیده مرکز توریستی کوم کوی KumKōy واقع شده است که شامل چلاکلی cholakli و کاملیا Kamelya می باشد. اگر علاقه مند به استراحت در کنار دریا و گرفتن حمام آفتا ب هستید، حتما به این منطقه سری بزنید. در فاصله 15 کیلومتری شمال منطقه سیده مکانی به نام بوجاک شیهلار Bucakşihlar وجود دارد. در این منطقه هم نباید بازدید از حمام رومی، معبدها، کلیساها، آرامگاهی بزرگ، تالار تئاتر و بازار زیبای آن را از دست بدهید.

ترکیه

از دیگر جاذبه های گردشگری منطقه توریستی سیده

تالار تئاتر که دارای ستونهای زیبا است، از جمله زیباترین و بزرگ ترین تالارهای این منطقه به شمار می آید. بازار معبد آپولو و گورستان که در نزدیکی دریا قرار دارد از مناطق تاریخی دیگر این منطقه به شمار می آید. حمام رومی ها نیز یکی دیگر از دیدنی های مهم این منطقه است. در این حمام که امروزه از آن به عنوان موزه استفاده می شود. مجموعه ای از بهترین آثار باستان شناسی در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

ترکیه

سفری به پارک سیده

تعداد بی شمار مغازه، کافه و رستوران، در اطراف خیابان های پارک سیده قرار گرفته اند که همگی دارای چشم انداز زیبا از دریا می باشند. اگر به این منطقه از ترکیه سفر کنید، می توانید از ویرانه های باستانی، ساحل ماسه ای، مغازه های متعدد بازدید کنید، از جواهرات زیبا و وسایل چرمی مغازه ها دیدن و خرید کنید و از امکانات رفاهی این جاذبه ی توریستی، لذت ببرید.  منطقه توریستی سیده یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری ترکیه، دیدنی های ترکیه و جاهای دیدنی ترکیه می باشد که در سفر به ترکیه حتما سری به آنجا بزنید و لذت ببرید.

ترکیه


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان