ماهان شبکه ایرانیان

تاریخ هشتمین دور گفتگوهای آستانه اعلام شد

بک منبع آگاه می‎گوید که هشتمین دور گفتگوهای آستانه به احتمال زیاد در تاریخ ۲۱ و ۲۲ دسامبر(۳۰ آذر و یکم دی) در شهر آستانه قزاقستان برگزار می‌شود.

تاریخ هشتمین دور گفتگوهای آستانه اعلام شدبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، یک منبع آگاه در گفتگو با «اسپوتنیک» تاریخ احتمالی دور بعدی گفتگوهای آستانه درباره سوریه را اعلام کرد.

در هفتمین دور گفتگوهای آستانه که  در روزهای 30 و 31 اکتبر برگزار شد مسائلی مانند آزادی گروگان‌ها و زندانی‌ها، ارسال مواد غذایی و کمک‎های اولیه به مناطق تحت محاصره، انتقال اجساد و آغاز عملیات افراد مفقود شده بحث و بررسی شد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» گفته که هشتمین دور گفتگوهای آستانه درباره بحران سوریه به احتمال زیاد در تاریخ 21-22 دسامبر (30 آذر و یکم دی) در پایتخت قزاقستان برگزار شود.

گفتگوهای آستانه به ابتکار کشورهای ایران، روسیه و ترکیه برای حل تدریجی و گام‌به‌گام بحران سوریه و با شرکت نمایندگان دولت سوریه و بیشتر گروه‌های معارض در اواخر سال 2016 ارائه شد؛ تاکنون هفت دور از این گفتگوها انجام شده و سه کشور ایران، روسیه و ترکیه ضمانت اجرای توافق‎های صورت‌گرفته در این نشست‎ها را به عهده دارند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان