تبریک گرم بازیکنان پرسپولیس به رادوشوویچ در حضور گرشاسبی

تمرین صبح امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که بازیکنان این تیم بابت تولد فرزند رادوشوویچ به وی تبریک گفتند.

تبریک گرم بازیکنان پرسپولیس به رادوشوویچ در حضور گرشاسبی

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین صبح امروز پرسپولیس ساعت 11 در مجموعه ورزشی خیریه عمل برگزار شد.

* بوژیدار رادشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس که بابت به دنیا آمدن فرزندش در کرواسی به زادگاهش سفر کرده بود در تمرین امروز سرخپوشان حاضر شد تا با تبریک هم تیمی هایش روبرو شود. بازیکنان پرسپولیس برخورد بسیار گرمی با رادشوویچ داشتند.

* همچون روزهای گذشته  تمرین سرخپوشان با صحبت های سرمربی پرسپولیس آغاز شد و سپس بازیکنان این تیم زیر نظر مارکو مربی بدنساز سرخپوشان به انجام تمرینات کششی پرداختند. بازیکنان پرسپولیس سپس کارهای تاکتیکی را زیر نظر سرتن چوک و برانکو ایوانکوویچ انجام دادند. سرمربی پرسپولیس اصرار زیادی داشت تا مدافعان این تیم دستوراتش را مو به مو اجرا کنند تا در بازی با ذوب آهن اصفهان دچار اشتباه نشوند. سانتر از جناحین و ضربه به چهارچوب بخش دیگری از تمرین امروز سرخپوشان بود.

* سیامک نعمتی در جریان تمرین سرخپوشان دچار مصدومیت جزئی شد اما مشکلش جدی نبود و توانست بازی کند.

* بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس بطور اختصاصی زیر نظر مارکو تمرین کرد و به نرم دوی دور چمن ورزشی خیریه عمل مشغول شد.

* ایگور پانادیچ مربی دروازه بان های پرسپولیس که به دلیل محرومیت نمی تواند روی نیمکت این تیم در دیدار با ذوب آهن بنشیند با دست بانداژ شده در تمرین حاضر شد. از قرار معلوم دروازه بان پرسپولیس دستش را با چاقو بریده بود.

* حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس، اوخر تمرین به مجموعه ورزشی خیریه عمل آمد تا جلسه ای را با بازیکنان و اعضای کادر فنی برگزار کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر