معرفی جاذبه های گردشگری گوتنبرگ ؛ سفر به گوتنبرگ سوئد

معرفی جاذبه های گردشگری گوتنبرگ ؛ سفر به گوتنبرگ سوئد پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - جهان گردی,اماکن دیدنی,گردشگری در این مطلب از سفر به گوتنبرگ برایتان گفته ایم از جاذبه های گردشگری گوتنبرگ، ...

در این مطلب از سفر به گوتنبرگ برایتان گفته ایم از جاذبه های گردشگری گوتنبرگ، هتل ها و ... در سال های اخیر، گوتنبرگ و ساحل غربی به عنوان نقطه ای برتر برای غذا تبدیل شده اند. غذاهای دریایی جهانی، رستوران های پاداش گرفته و ساحلی با شکوه، تعداد بازدیدکنندگان بین المللی و گردشگری را افزایش می دهند. گوتنبرگ، که به عنوان سوئد شناخته شده است، ، دومین شهر کشور است، اما بسیار متفاوت با شخصیت برادر بزرگ خود،استکهلم می باشد. شهروندان گوتنبرگ به شهر خود بسیار افتخار می کنند و رقابت شدیدی میان استکهلم در شمال و همتای جنوبی آنها وجود دارد. آب و هوا مرطوب تر است، غذاخوری های نقاشی شده زودتر در سال افتتاح می شود، و همه در گوتنبرگ احساس اروپایی بیشتری نسبت به پایتخت سوئد که در467 کیلومتری شمال شرقی است دارند. با توجه به اینکه Frederikshavn دانمارک با کشتی تنها سه و نیم ساعت است، این همه  سختی تعجب آور است.
سوئد

1. Feskekörka (بازار ماهی)

گوتنبورگ همه چیزش در مورد غذاهای دریایی است، بنابراین چه بهتر از اینکه  قلب و روح شهر مانند خوردن  غذای محلی است. مانند کلیسا Fesekörka ، که به معنای واقعی کلمه به عنوان "کلیسای ماهی" ترجمه شده از سال 1874 به عنوان یک آزمایش برای دیدن اینکه آیا یک ساختمان واحد بدون ستون می تواند وجود داشته باشد؟، ساخته شد. خوشبختانه، به نظر می رسد تا کنون کار کرده است. در داخل، شما می توانید طیف وسیعی از صنعت ماهی فروشان و رستوران های عالی را پیدا کنید. انواع غذاهای دریایی تازه و لذیذی که در آن قرار می گیرند، وجود دارد، بنابراین اگر شما خود غذا را می خورید، تندرست می مانید. اگر نه ،برخی از میگوهای بی نظیر را بخورید و در کانال مجاور بنشینید یا در طبقه بالا گابریل مستقر شوید. این بازار ماهی برای خودش یکی از جاذبه های گردشگری گوتنبرگ هست که در سفر به گوتنبرگ بازدیدش را نباید  از دست داد.

زمان:  روزانه 10 صبح تا 6 بعدازظهر باز است

آدرس: Rosenlundsvägen ،گوتنبرگ 41120

Feskekörka (بازار ماهی)

2. Haga

در غرب شهر، Haga یکی از قدیمی ترین محله های گوتنبورگ که یکی از جاذبه های گردشگری گوتنبرگ هست و متعلق به اواسط قرن هفدهم. در امتداد محله جذاب Haga Nygata، که در آن خانه های چوبی زیبا، فروشگاه ها و کافی شاپ های دلپذیری قرار گرفته است قدم بزنید. سعی کنید  از یکی از بزرگترین نان دارچین جهانی(Kanelbullar) در کافه Husaren، و از آبگرم و رستوران در  گرمابه Haga بازدید کنید یا از غذاهای دریایی تازه در رستوران Sjöbaren لذت ببرید. سازندگان شکلات Bräutigam که بیش از 140 سال فعالیت میکنند را از دست ندهید . در ناحیه جنوب شرقی، شما می توانید در سفر به گوتنبرگ شهر Skansen Kronan را ببینید. همانطور که شب نزدیک می شود برای برخی از موسیقی زنده به طرف Pustervik بروید.

موقعیت:  Haga Nygata، گوتنبرگ

Haga

3. موزه هنر (Konstmaseet)

با داشتن سه ستاره در راهنمای سبز میشلین به اسکاندیناوی، موزه هنر گوتنبرگ  که یکی از جاذبه های گردشگری گوتنبرگ هست، دارای مجموعه ای منحصر به فرد از هنر است که به عنوان یکی از بهترین مجموعه های اروپایی شمالی شناخته می شود و شامل آثار کارل لارسون، ادوارد منچ، آندرس زورن ، پیکاسو، چاگال، مونه، رامبراند و بسیاری دیگر است. نمایشگاه های عکس در مرکز هاسلبلاد در همان ساختمان به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد، و در کنار آن، شما شهر تئاتر و سالن کنسرت را پیدا خواهید کرد. یکی از برجسته ترین موزه ها نمایشگاه سالانه برنده جایزه هاسلبلاد است. موزه میزبان مجموعه ای از نمایشگاه های دائمی و موقت، فعالیت های خانوادگی، سخنرانی ها، کارگاه های آموزشی، راهنمای تورها، مغازه و کافه است. بنابراین بازدیدش را در سفر به گوتنبرگ از دست ندهید.

ساعت ها: زمانهای متفاوت در روز بازاست  - ، دوشنبه بسته است

پذیرش: بزرگسالان SEK40، کمتر از 25 سال رایگان است

آدرس: Götaplatsen،گوتنبرگ 41256

موزه هنر (Konstmaseet)

4. پارک تفریحی Liseberg

یک موسسه گوتنبرگ، پارک تفریحی Liseberg یک خانواده واقعی محبوب است و یکی از جاذبه های گردشگری گوتنبرگ که در سفر به گوتنبرگ، خصوصا همراه با بچه ها، بازدیدش را نباید از دست داد. سواری ها و قطار هوایی هیجان انگیز، کنسرت های منظم و در کریسمس، یک بازار فوق العاده است. حدود 40  جاذبه های مختلف مانند AtmosFear، بلندترین سقوط آزاد در اروپا، و برنده شدن جایزه اسکیت چوبی اگرچه ساعت ها طول میکشد اما به بازدید کنندگان کمک می کند. روی چرخ فلک بزرگ Liseberg شما به دیدگاه فوق العاده در سرتاسر شهرستان مهمان می شود. غذاهای خوب، موسیقی، بازی ها و صدها هزار گل در ماه های تابستان وجود دارد.  ترن هوایی جدید به نام تجاری Helix، در بهار 2014 افتتاح می شود.

زمان : ساعتهای فصلی و کریسمس افتتاح می شود

پذیرش : بزرگسالان SEK 90، کودکان زیر 110 سانتی متر رایگان است.

آدرس:  5Örgrytevägen، گوتنبرگ 41251

پارک تفریحی Liseberg

5. Magasinkvarteret (محله خرید)

محله مرسوم، شلوغ در اطراف Magasinsgatan، در مرکز گوتنبورگ، به عنوان یک منطقه انبار مورد استفاده قرار می گرفت  و برای بازدید ارزشمند است.  یک فنجان قهوه و چیزی برای خوردن و یا فهرست فروشگاه با همه چیز از طراحی داخلی تا لباس شیک را بیابید. رستوران های بسیاری با غذای لذیذ و سنتی وجود دارد. برای یک طعم معتبر در جنوب سوئد، شاه ماهی با سیب زمینی له شده و سس زغال اخته را در Strömmingskluckan امتحان کنید. این ناحیه در مرکز شهر در انتهای Kungsgatan قرار دارد. اگر در مرکز شهر قرار بگیرید، ساده ترین راه برای رسیدن به آن د سفر به گوتنبرگ، قدم زدن است. همچنین می توانید تراموا یا اتوبوس به Grönsakstorget یا Domkyrkan بگیرید.

موقعیت: Magasinsgatan، گوتنبرگ

Magasinkvarteret (محله خرید)

6. قلعه Älvsborg

قلعه Älvsborg، در ورودی بندرگاه، مسلما یکی از زیباترین قلعه ها در سوئد است. در طول جنگ 1717-19 به خاطر برگرداندن دانمارکی ها، قلعه پس از مدتی تحت هیچ شرایطی اشغال نشد. امروزه یکی از محبوب ترین قایق های تفریحی در گوتنبورگ است. این سفر شامل یک سفر توریستی تاریخی نمایش داده شده است که علاوه بر آموزنده بودن، سرگرم کننده است. سفربا قایق حدود 30 دقیقه طول می کشد. در جزیره کافه، یک فروشگاه صنایع دستی کوچک، مسیرهای پیچشی و محیطی زیبا وجود دارد. راهنمایی تور گشت و گذار به زبان سوئدی و انگلیسی و از طریق بلندگو پخش می شود. تور نیز به زبان سوئدی و انگلیسی است.

زمان: جولای-آگوست باز است.

پذیرش: نرخ خانواده, بزرگسالان SEK 160، کودکان 6-11 ساله نصف قیمت، کودکان 0-5 سال رایگان است.

آدرس: Lilla Bomme ، Pusterviksgatan 13، 41301 گوتنبرگ

قلعه Älvsborg

7. Skansen Kronan

در سال 1697، قلعه Skansen Kronan که برای دفاع در برابر تهدیدات در نظر گرفته شده از حملات دانمارک از جنوب ساخته شده بود تکمیل شد. اگرچه، گوتنبرگ هرگز به این روش مورد حمله قرار نگرفت، و توپهای داخل آن برای قرن ها پایدار بودند. این ساختمان به عنوان یک زندان خصوصی در قرن نوزدهم  و به عنوان یک موزه نظامی در قرن بیستم مورد استفاده قرار گرفت. امروزه این مکان شامل یک مرکز رستوران و کنفرانس است. در سربازخانه های قدیمی ارتش مجاور برج، یک کافه تابستانی با کیک های خانگی، شیرینی و بستنی برای خدمت وجود دارد. از تپه (Risåsberget) شما می توانید در سفر به گوتنبرگ از مناظر وسیع در سراسر شهرستان و بندر لذت ببرید. برای رسیدن به آنجا، تراموا 1، 2 یا 6 را به Prinsgatan بگیرید.

زمان: سه شنبه ها تا جمعه ها از 10 صبح تا 3 بعدازظهر باز می شود، راهنمای تورها می توانند از قبل رزرو کرده باشند

موقعیت: Skansberget، Linnéstaden، گوتنبرگ

Skansen Kronan

8. مجمع الجزایر جنوبی

شما مجبور نیستید به دور از شهر سفر کنید تا روستاهای جذاب، مناظر زیبای و سواحل بیابانی پیدا کنید. قایقرانی، صید خرچنگ، صید دریایی، و گردش با قایق، فقط برخی از فعالیت هایی است که گردشگران را در مجمع الجزایر گوتنبورگ (Skärgården) تحریک می کنند. کشتی ها به طور منظم به هر جایی که می خواهید بروید، میروند. جزایر جنوبی که به بندر کشتی Saltholmen رسیده است، یک منطقه بدون ماشین و مقصد آن برای دوچرخه سواران و مسافران مناسب است. جزیره Styrsö، با چهار روستای عجیب و غریب و حدود 1400 ساکن،مهمان نوازی واقعی است. قدیمی ترین روستای بین، که به معنای واقعی کلمه روستا است، به قبل از سال 1752 می رسد. همچنین دفتر پست، کافی شاپ ها، مغازه ها، مهمانخانه ها و رستوران ها و همچنین مکان های زیادی برای شنا و ماهیگیری وجود دارد.

مجمع الجزایر جنوبی

9. محفل باغ (Trädgårdsföreningen)

در قلب شهر، محفل باغ گوتنبورگ (Trädgårdsföreningen) یکی از زیباترین پارک های قرن نوزدهم است و یکی از جاذبه های گردشگری گوتنبرگ که در اروپا ایجاد شده است. در اینجا بازدیدکنندگان می توانند در کنار چمن ها، گیاهان عجیب و غریب و ساختمان های تاریخی قدم بزنند. باغ های جنگلی و مجموعه ای با شکوه از گل های رز برای هر چشمی زیبا است، در حالی که شیشه های پر زرق و برق و قالب های فلزی  Palm House در مرکز پارک توسط کاخ معروف کریستال لندن الهام گرفته شده و از سال 1878 به عنوان جاذبه محبوب شناخته شده است . در اینجا میتوانید به تنوع گیاهان عجیب و غریب خیره شوید. برای بچه ها، زمین بازی فوق العاده ای است که در سال 2013 با تغییرات، مسیرهای مخفی برای کشف دوباره طراحی شده است. گذشته از رستوران ها و کافی شاپ ها، کنسرت ها و اجرای نمایش ها نیز در طول سال است.

زمان: روزانه 7 صبح تا 6 بعدازظهر، 10 صبح تا 8 بعدازظهر، مه-اوت؛ Palm House روزانه از 10 صبح تا 4 بعد از ظهر باز است

موقعیت: Södravägen 41110 ،گوتنبرگ

محفل باغ (Trädgårdsföreningen)

10. موزه علم و تاریخ طبیعی Universeum

Universeum در مرکز گوتنبورگ بزرگترین مرکز علمی در کشورهای شمال اروپا و یکی از جاذبه های گردشگری گوتنبرگ است و روز خوبی برای همه خانواده است. یکی از بزرگترین آکواریوم ها دراروپا است. داخل جنگل های بارانی را بگردید یا سفری بروید و از نزدیک مارمولک ها، پرندگان، حشرات و چند گونه از میمون ها را ببینید. مخزن اقیانوس دارای 8 نوع کوسه مختلف است که یکی از بزرگترین آنها  ببرکوسه است. شما همچنین می توانید مارماهی دریایی و اره ماهی را مشاهده کنید و حتی در صورت برخورد با اشعه های غول پیکر آنها را لمس کنید. یک نمایشگاه فضایی و همچنین یک آزمایشگاه علمی و جرم قانونی وجود دارد. بنابراین بازدیدش را در سفر به جاذبه های گوتنبرگ به هیچ وجه از دست ندهید.

زمان:  روزانه 10 صبح تا 6 بعدازظهر باز است

پذیرش: بزرگسالان SEK 175، خانواده (2 بزرگسال، 3 فرزند) SEK 545، سنین 3-16 سال، 120 SEK ، کمتر از 3 سال رایگان است.

آدرس: Södra vägen 50، 40020 گوتنبرگ

موزه علم و تاریخ طبیعی Universeum

جایی برای اقامت در گوتنبورگ برای گشت و گذار

در سفر به گوتنبرگ توجه کنید که جاذبه های سفر به گوتنبرگ به طور فشرده در یک منطقه دسته بندی نمی شود، اما حمل و نقل عمومی خوب است، و بسیاری از آنها در عرض 10 یا 15 دقیقه پیاده روی از یکدیگر فاصله دارند. بنابراین برای گردشگران، راحت ترین هتل ها در مرکز، نزدیک ایستگاه راه آهن و منطقه خرید Magasinsgatan و از موزه کشتی های شناور پیاده روی آسان است. دورتر از جنوب، در مسیر پارک تفریحی لیزبرگ و مرکز علمی Universeum، منطقه لورنزبورگ و موزه هنری مشهور گوتنبرگ است. این هتل های دارای امتیاز بسیار مناسب برای جاذبه های گوتنبورگ هستند:

هتل های لوکس: معروفیت معاصر خانه های بالایی، که مشرف به Universeum  و Liseberg است، به مرکز کنفرانس متصل شده است و دارای آبگرم، استخر سرپوشیده و منظره زیبا است. در مرکز، نزدیک ایستگاه قطار، موزه شهر و منطقه خرید Magasinsgatan، بوتیک Hotel Pigalle  مکانی دنج رمانتیک  و با طراحی پاریس 1920s است. در کنار ایستگاه راه آهن، هتل Clarion Post ، یک سالن بدنسازی، آبگرم و استخر با سالنی گرم با سقفی بلند که مسیر کوتاه پیاده روی از مرکز دارد.

هتل های متوسط: در مرکز، نزدیک ایستگاه،  اتوبوس فرودگاه و Magasinsgatan،هتل سلطنتی تاریخی گوتنبرگ، مهمانان را با چای بعد از ظهر و کیک، مغتنم می کند. هتل STF شهر گوتنبرگ در فاصله ی دو دقیقه با ایستگاه اتوبوس فرودگاه، اتاقهای کوچک و مجهز به آشپزخانه برای مهمانان دارد. در نزدیکی، Hotel Vanilla،با فاصله 10 دقیقه پیاده روی از ایستگاه  نزدیک به رستورانها ومرکز خرید است.

هتل های ارزان قیمت: برای یک تجربه منحصر به فرد فقط یک پیاده روی کوتاه از ایستگاه اتوبوس فرودگاه و مرکز گوتنبورگ، Hotell Barken Viking در کشتی است. Hotel Poseidonدر نزدیکی Kungsparken، در فاصله میان مرکز قدیمی و موزه هنر و پیاده روی آسانی دارد، و نزدیک به رستوران ها ومرکز خرید است. Spar Hotel Majornaدر کنار ساحل در Majorna واقع شده است، در نزدیکی موزه دریایی و جزیره Kiel؛ انواع رستوران ها به اینجا نزدیک است.
هتل های سوئد

نکات نویسنده

در سفر به گوتنبرگ اگر برنامه ریزی کنید که برای چند روز یا بیشتر بمانید، بهتر است کارت شهری گوتنبرگ که اجازه ورود به بسیاری از موزه ها و مکان های جاذب، حمل و نقل عمومی رایگان و تورهای گشت و گذار رایگان می دهد،  را بررسی کنید. همانطور که در بسیاری از شهرها و شهرهای بزرگ اروپایی، یک برنامه دوچرخه سواری  Styr & Ställ وجود دارد، بنابراین بازدیدکنندگان میتوانند در یک مکان دوچرخه را ببرند و آن را به دیگری برگردانند. در سراسر سوئد،در سایر جاده ها  با توجه به دوچرخه سواران دیگر و خطوط چرخه عالی وجود دارد. چندین راهکاربرای  بکارگیری چرخه اجرا خصوصی نیز در سراسر شهر وجود دارد. گوتنبرگ همچنین یک شهر فوق العاده برای جستجو با قدم زدن است، پس چرا برای دیدن آنچه که شما می توانید کشف کنید سرگردانید؟


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر