ماهان شبکه ایرانیان

بهترین هتل های ارزان اصفهان ؛ اقامت ارزان در اصفهان

بهترین هتل های ارزان اصفهان ؛ اقامت ارزان در اصفهان پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ایران گردی,برترین ها,گردشگری,جالب انگیز اصفهان شهری است که به علت داشتن گنجینۀ بزرگی از آثار تاریخی و هنری همه ...

اصفهان شهری است که به علت داشتن گنجینۀ بزرگی از آثار تاریخی و هنری همه ساله پذیرای مسافرینی از سراسر ایران و جهان میباشد. تلاش ما در این سلسله مقالات این است که کمک کنیم هر فردی با هر سطح از در آمد و توانایی مالی بتواند در سفر خود به این شهر  اقامتگاه مناسبی پیدا کند. زمانی که راهی شهر اصفهان میشوید بهتر است هتل هایی را برای اقامت انتخاب کنید که دو یا سه ستاره داشته باشند. چنین هتل هایی معمولا با هزینۀ محدود تر امکانات لازم برای سفر شما را فراهم می آورند. بر این اساس امروز به سراغ هتل های یک ، دو و سه ستاره می رویم تا بهترین هتل های ارزان اصفهان دو و سه ستاره با قیمت مناسب تر در شهر زاینده رود را به شما عزیزان معرفی کنیم تا اقامت ارزان در اصفهان را تجربه کنید. همراه ما به اصفهان سفر کنید برای شناخت هتل های اصفهان.

بهترین هتل های ارزان اصفهان

هتل اسپادانا اصفهان

از هتل های اصفهان که سه ستاره است و هتل های ارزان اصفهان می توان هتل اسپادانا را نام برد. هتل اسپادانا ساختمانی سه ستاره است که با 32 اتاق در چهار طبقه سازمان دهی شده است. از جمله امکانات این هتل به لابی، آسانسور و کافی شاپ میتوان اشاره کرد. برای نگهداری اسناد و اموال گرانبهای خود میتوانید از صندوق امانات هتل استفاده نمائید. همچنین هتل دارای نمازخانه و سالن اجتماعات نیز هست که میتوانید کنفرانسهای کاری خود را برگذار کنید. اتاق ها به طور مرتب سرویس میشوند. همچنین هتل مجهز به اینترنت پرسرعت در لابی و اتاقها  و کافی نت نیز هست. برای مواقع اضطراری سیستم اعلام حریق نیز در نظر گرفته شده است. رستوران هتل اسپادانا 350 نفر ظرفیت دارد .این رستوران در طبقۀ همکف هتل قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی، اروپایی، آسیایی و دریایی را سرو میکند. فضای رستوران گرم و آرامش بخش است و ضمن صرف غذا میتوانید چشم انداز زیبایی از سی و سه پل را نیز تماشا کنید. پارکینگ هتل برای 32 اتومبیل ظرفیت دارد. چنانچه مایل هستید تعطیلات خود را در هتل های اصفهان و هتل اسپادانای اصفهان سپری کنید باید آدرس آن را به خاطر بسپارید. می توانید این هتل زیبا را در آدرس اصفهان، بلوار آیینه خانه، حد فاصل پل فردوسی و سی و سه پل پیدا کنید
هتل اسپادانا اصفهان

هتل جمشید اصفهان

اگر به قسمت قدیمی تر و تاریخی شهر اصفهان سری بزنید، در اول بازارچۀ ی حاج محمد علی در خیابان قدیمی و اصیل چهار باغ میتوانید هتل جمشید اصفهان را که از هتل های ارزان اصفهان است پیدا کنید. این هتل در مجاورت بلواری  است که از طریق آن به سادگی می توانید به پل تاریخی سی و سه پل و ساحل رودخانۀ زیبای زاینده رود دسترسی پیدا کنید. اگرچه این هتل در منطقۀ قدیمی شهر قرار گرفته است اما از ساخت آن مدت زیادی نمیگذرد. می توان این نکته را برای هتل جمشید یک امتیاز دانست که مهمترین آثار تاریخی شهر اصفهان را در نزدیکی خود دارد. از این هتل تا کاخ چهل ستون، مدرسۀ چهارباغ و میدان نقش جهان نیز راه زیادی نیست. همچنین از طریق همین بزرگراه می توانید به ترمینال کاوه در شمال اصفهان، ترمینال صفحه در جنوب شهر و ترمینال جی در شرق این شهر دسترسی راحت و سریعی داشته باشید. هتل دو ستارۀ جمشید 23 اتاق دارد. ساختمان این هتل مجهز به لابی، آسانسور، لاندری و تاکسی سرویس است. یک صندوق امانات نگهدارندۀ اشیاء و مدارک با ارزش مسافران میباشد. به تعداد اتاقهای هتل، ظرفیت برای پارکینگ در نظر گرفته شده است. همچنین لابی و کلیۀ اتاقهای هتل نیز به اینترنت رایگان دسترسی دارند. رستوران هتل تا 50 نفر را سرویس دهی میکند و خدمات و سرویس اتاق و پاورسوییچ به طور منظم انجام میشود و هزینۀ اقامت در آن نسبت به کیفیت و خدمات هتل بسیار مناسب است. اگر هتل جمشید را از بین هتل های اصفهان برگزیده اید آدرس این هتل به شرح ذیل است.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ پایین، حدفاصل چهارراه تختی و دروازه دولت، بازارچه حاج محمدعلی
هتل جمشید اصفهان

هتل سنتی اصفهان

از دیگر هتل های سه ستارۀ و هتل های ارزان اصفهان، هتل سنتی اصفهان است .این هتل از ساختمانهای تاریخی شهر اصفهان است که قدمت آن حدود چهارصد سال است و به دورۀ صفویۀ برمیگردد. این هتل در قسمت تاریخی شهر اصفهان قرار گرفته و در حقیقت محل این هتل در یک کوچه باغ قدیمی قرار گرفته است. این هتل به مراکز تجاری و خرید اصفهان نیز بسیار نزدیک است. ساختمان قدیمی  شباهت زیادی به موزه دارد.ساختمان قدیمی آن به شیوۀ خانه های سنتی اصفهان  ساخته شده است که شانزده اتاق این هتل در اطراف یک حیاط بزرگ قرار گرفته اند که در وسط این حیاط، آبنمایی با  چند فواره و حوض وجود دارد. یکی از مسائلی که موجب پرطرفدار شدن هتل سنتی اصفهان شده مکان قرار گرفتن آن است. نزدیک بودن هتل به میدان نقش جهان و چهار باغ و مکانهای تاریخی و گردشگری شهر اصفهان امتیاز خوبی برای هتل محسوب میشود. محیط آرامش بخش و ساکت هتل به کلیۀ لوازم مدرن مورد نیاز تجهیز شده اند. درست مثل این است که در یک خانۀ سنتی ایرانی نشسته باشید و می تواند برای شما تداعی کنندۀ گذشته باشد. هتل لابی زیبایی دارد. یک چایخانه ی سنتی و لاندری نیز در هتل تدارک دیده شده است. هتل مجهز به صندوق امانات است. دستگاه کنترل حریق نیز در هتل محیا است.هتل مجهز به اینترنت در لابی و اتاق هاست و علاوه بر اون یک کافی نت نیز دارد. سرویس اتاق به طور منظم انجام میشود. رستوران هتل 80 نفر ظرفیت دارد و پارکینگ آن برای 25 اتوموبیل جای دارد. برای اقامت ارزان در اصفهان به هتل سنتی اصفهان بروید که از هتل های اصفهان می باشد که خیلی مناسب است.

آدرس: اصفهان، خیابان سپه، خیابان حکیم، کوچه باغ قلندرها
هتل سنتی اصفهان

هتل هشت بهشت اصفهان

یکی از هتل های ارزان اصفهان هتل یک ستارۀ هشت بهشت است. این هتل کوچک که تنها دوازده اتاق دارد برای مسافران خود امکاناتی مثل  لابی، آسانسور، صندوق امانات، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش 24 ساعته را تدارک دیده است. هتل مجهز به سیستم اعلام حریق است. صندوق امانات، نمازخانه و لاندری دارد. همچنین با وجود اتصال کلیۀ  اتاقها و سالن لابی به اینترنت رایگان، یک کافی نت نیز برای هتل تدارک دیده شده. سرویس بهداشتی هتل از نوع ایرانی است. رستوران کوچکی دارد و پارکینگ آن 5 اتوموبیل را در خود جای میدهد. هتل هشت بهشت از نظر مکانی موقعیت خوبی دارد چرا که در بخش مرکزی شهر زیبا و تاریخی اصفهان ساخته شده است. تقریبا بیشتر مناطق دیدنی شهر اصفهان در نزدیکی هتل قرار دارند. به عنوان مثال مسجد نقش جهان، عالی قاپو،بازار قیصریه و مسجد شیخ لطف الله به هتل بسیار نزدیک است. همچنین موزه های هنور معاصر، موزۀ تاریخ طبیعی، باغ موزۀ چهل ستون نیز حدود 500 متر با هتل فاصله دارند. کاخ زیبای هشت بهشت حتی از این میزان نیز کمتر با هتل فاصله دارد. برای رفتن به سی و سه پل و عالی قاپو میتوانید پانزده دقیقه پیاده روی کنید یا یک تاکسی بگیرید و در چهار یا پنج دقیقه به مقصد بروید. بازار شهر اصفهان نیز کمتر از سیزده دقیقه با پای پیاده با آن فاصله دارد. برای اقامت ارزان در اصفهان، هتل هشت بهشت خوب  است آدرس آن را به خاطر بسپارید

آدرس: اصفهان، چهارراه فلسطین، خیابان استانداری، بعداز خیابان فرشادی
هتل هشت بهشت اصفهان

هتل همام اصفهان

یکی از هتل های اصفهان هتل همام نام دارد. این هتل دو ستاره، چندان بزرگ نیست و در حقیقت تنها بیست اتاق دارد اما اتاقهایش را با امکانات متناسبی مجهز نموده است و اقامت ارزان در اصفهان و خوبی را رقم میزند. هتل دارای لابی، یک رستوران و یک کافی شاپ خوب است و برای امنیت مهمانان صندوق اماناتی نیز در آن قرار داده شده است. اتاق های این هتل دارای تلویزیون، یخچال میباشد. سرویس بهداشتی نیز در دو نوع ایرانی و فرهنگی وجود دارد. همچنین هتل دارای نمازخانه و پارکینگ مجزا نیست هست.سرویس تاکسی نیز به صورت ویژه  در اختیار مسافران قرار میگیرد.اینترنت رایگان در لابی و اتاقهای هتل به خوبی آن را پوشش داده است. ساختمان مجهز به سیستم ایمنی ضد حریق میباشد و برای راحتی مسافران یک فروشگاه نیز تدارک دیده شده است. اما از نظر مکانی میتوان گفت که هتل همام نه چندان در مرکز شهر است و نه خیلی از مناطق دیدنی دور یا به آنها نزدیک است. این هتل در نزدیکی دروازه شیراز بنا شده است بنابراین فاصلۀ آن تا کاخ عالی قاپو چندان زیاد نیست این فاصلۀ نه کیلومتری را با بیست دقیقه رانندگی در اتوموبیل میتوانید طی کنید. سی و سه پل نیز حدود هشت کیلومتر با هتل فاصله دارد یعنی نزدیک به بیست دقیقه زمان می برد تا شما با اتوموبیلتان از محل هتل به این مکان دیدنی برسید. میدان نقش جهان و باغ پرندگان با سیزده و هفده کیلومتر بیشترین فاصله را از هتل دارند. چیزی نزدیک به 26 دقیقه رانندگی. برای رفتن به فرودگاه بین المللی اصفهان باید سی و شش کیلومتر رانندگی کنید اما راه آهن تنها شش کیلومتر با هتل فاصله دارد و در کمتر از ده دقیقه میتوانید این مسیر را طی کنید. ترمینال مسافربری کاوه نیز در 24 کیلومتری هتل همام است و حدود 25 دقیقه با هتل فاصله دارد. پس چنان چه با اتوموبیل شخصی سفر میکنید برای طی مسیرها چندان دچار مشکل نخواهید شد.

آدرس: اصفهان، دروازه شیراز، خیابان هزار جریب، جنب پایانه صفه
هتل همام اصفهان

هتل پارسیان سوئیت اصفهان

به طور معمول هتلهای چهار و پنج ستاره ، هتل های لوکس و گرانقیمت هستند. بنابراین چنانچه مایل به سفری میتوانید از میان هتل های دو و سه ستاره هتل مناسبی را برای اقامت پیدا کنید. یک هتل متوسط در میان هتل های سه ستارۀ شهر اصفهان، هتل پارسیان سوئیت میباشد. برای اقامت ارزان در اصفهان در این هتل 48 اتاق در نظر گرفته شده است.این هتل امکاناتی مانند لابی، آسانسور، کافی شاپ و اینترنت وایفای رایگان در تمام محدودۀ هتل را دارا میباشد. همچنین پارکینگ هتل به صورت رایگان در اختیار مسافران است. برای جلسات کاری احتمالی یک سالن اجتماعات در نظر گرفته شده و سالن کنفرانسی نیز ویژۀ کنفرانسهای کاری دارد.پذیرش مسافران در هتل پارسیان سوئیت به صورت بیست و چهارساعته انجام میگیرد. همچنین هتل مجهز به صندوق امانات نیز هست. سرویس اتاق نیز به صورت منظم انجام میشود. رستوران هتل نسبتا بزرگ است و ظرفیت 150 نفر را دارد. پارکینگ رایگان هتل نیز برای 50 اتوموبیل به طور همزمان فضای لازم را دارد. یکی از امتیازات هتل پارسیان سوئیت نزدیکی آن به نقاط تاریخی شهر است. با سه دقیقه پیاده روی از محل هتل میتوانید به بنای زیبای 33 پل برسید. اگر از اتوموبیل استفاده کنید در ده دقیقه رانندگی جلوی ورودی کاخ هشت بهشت خواهید بود. یک فاصلۀ مناسب یازده دقیقه ای تا بازار اصفهان دارد و اگر با اتوموبیل حرکت کنید کمتر از 15 دقیقه تا میدان نقش جهان فاصله خواهید داشت. پایانۀ اتوبوس شهر اصفهان نیز همین اندازه با هتل فاصله دارد. برای خرید سوغاتی می توانید بعد از بازار به مرکز خرید سیتی سنتر نیز سر بزنید .همچنین با اقامت ارزان در اصفهان در این هتل نیازی نیست که نگران دیر رسیدن به پرواز خود باشید زیرا فاصلۀ هتل تا فرودگاه اصفهان حدود 37 دقیقه است. این هتل از بهترین هتل های اصفهان است.

ابتدای بلوار آینه خانه، مقابل سی و سه پل
هتل پارسیان سوییت


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان