ماهان شبکه ایرانیان

کوییک را در نمایشگاه خودرو تهران بشناسید

کوییک خودروی کوچک شهری سایپا است که به زودی وارد بازار خواهد شد. البته پیش فروش آن قرار بود چند روز پیش آغاز شود که از قرار معلوم متوقف شده است این خودرو باید نسخه ارتقا یافته و به روز شده و با تجهیزات بیشتر از تیبا ۲ به حساب آورد و ظاهری کراس‌اور مانند دارد کوییک با طول کمتر از ۴ متر یک خودروی مناسب برای شهر است

کوییک خودروی کوچک شهری سایپا است که به زودی وارد بازار خواهد شد. البته پیش فروش آن قرار بود چند روز پیش آغاز شود که از قرار معلوم متوقف شده است این خودرو باید نسخه ارتقا یافته و به روز شده و با تجهیزات بیشتر از تیبا 2 به حساب آورد و ظاهری کراس‌اور مانند دارد کوییک با طول کمتر از 4 متر یک خودروی مناسب برای شهر است.
این خودرو در دو نسخه دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود که مدل اتوماتیک آن را باید ارزان قیمت ترین خودروی دنده اتوماتیک بازار به حساب آورد. کوییک از نظر فنی با خودروی دیگر سایت ها یعنی ساینا یکسان است و به یک موتور یک و نیم لیتری 4 سیلندر مجهز است که می تواند 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتون متر گشتاور را تولید کند.
 

کوئیک

کوئیک

از نظر تجهیزاتی خودرو در رنج های قیمتی خود تجهیزات مناسبی دارند و مواردی همچون دو عدد کیسه هوا کروز کنترل ترمز ضد قفل سیستم کمکی ترمز گرمکن شیشه عقب سنسور فشار باد لاستیک سنسور پارک عقب استارت دکمه ای فرمان برقی تهویه نیمه اتوماتیک شیشه های دودی شیشه های برقی جلو و عقب چراغ های روشنایی در روز آینه های جانبی با تنظیم برقی نمایشگر لمسی 7 اینچی سیستم رهیاب ماهواره ای بلوتوث و دوربین دید عقب از امکانات این خودرو هستند. کوییک هنوز به بازار عرضه نشده است بنابراین از توانایی های حرکتی آن نظیر شتاب حداکثر سرعت و مصرف سوخت اطلاعی در دست نیست.
در ادامه می توانید ویدیو و تصاویر تهیه شده از این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.
 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان