ماهان شبکه ایرانیان

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان مطرح کرد

جزئیات رسیدگی به ۲ پرونده قاچاق در زنجان/ جاسازی ۶۰۰ کیلو توتون قاچاق در پشم گوسفند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت قاچاقچیان در ۲ پرونده خبر داد و گفت: متهمی محموله توتون قاچاق را در پشم گوسفند جاساز کرده بود که به پرداخت یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مرتضی ممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت قاچاقچیان در 2 پرونده خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: حسب گزارش دایره آگاهی شهرستان خدابنده، در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری تعداد 301 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه کشف و ضبط و راننده خودرو به عنوان متهم به تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده معرفی شد.

وی افزود: رئیس شعبه رسیدگی کننده با احراز تخلف، متهم را به ضبط محموله و پرداخت یک میلیارد و 397 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

ممیزی با اشاره به صدور حکم قاچاق 600 کیلوگرم توتون، گفت: متهم این پرونده که محموله را در پشم گوسفند جاساز کرده بود، در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت یک میلیارد و 120 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

انتهای خبر/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان