سرپرست تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت: چنین میزبانی در شان شهر ما نبود!+عکس

دیدارِ دو تیم دانشگاه آزاد و شهرداری رشت در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان، در سالنی برگزار شد که عکس‌های منتشر شده برای ورزش بانوان خوشایند نیست.

سرپرست تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت: چنین میزبانی در شان شهر ما نبود!+عکس

مریم گل آرا، سرپرست تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عکس‌های منتشر شده از سالن برگزاری دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و شهرداری رشت در هفته‌ هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان، بیان‌ کرد: سالن متروکه نبوده است، برق فشار قوی منطقه به طور کامل قطع شده بود و در نهایت آب نیز قطع بود. این اتفاق از ساعت 9 صبح رخ داده بود و تا زمانی که به سالن رسیدیم از آن بی خبر بودیم. ناظر مسابقه نیز آن جا بود و ما تازه متوجه شدیم که برق سالن قطع است و هوای سالن نیز به شدت سرد بود. این اتفاق در برابر تیمی رخ داد که  بسیار قوی و از امکانات خوبی بهره می‌گیرد و از این عکس‌ها برای تخریب ما استفاده کردند.

گل آرا در پاسخ به این پرسش که عکس‌های منتشر شده گواه از این دارد که سالن متروکه بوده است؟ بیان‌ کرد: سالن اصلی ما در اختیار نمایشگاه و در دسترس ما نبود، به دلیل این که سالن نداشتیم مجبور شدیم از سالن کارگران استفاده کنیم.

او در ادامه‌ افزود: ما تمام تلاش خود را کردیم تا سالن در اختیار نمایشگاه قرار نگیرد، اما رهنما، مدیر کل ورزش استان در جلسه‌ای اعلام کرد که سالنی را در اختیار ما قرار خواهد داد، سالن‌هایی پیشنهاد شد که اصلا استانداردهای لازم را نداشتند.

سرپرست تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت در پاسخ به این سوال که برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان در چنین سالن‌هایی در شان بانوان ورزشکار نیست؟ پاسخ داد: دقیقا درست است و در شان شهر ما نیز چنین میزبانی نیست و ‌دقیقه 90 این سالن در اختیار ما قرار گرفت و حتی خود بازیکنان ما نیز از نظر روحی در استرس بودند.

عکس‌های سالن برگزاری مسابقه دو تیم دانشگاه آزاد و شهرداری رشت:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر