دنا پلاس توربو، تند و فرز ایران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران + فیلم

دنا پلاس از محصولات جدید ایران خودرو است که در این رده قیمتی خود به دلیل امکانات مناسب و ظاهر خوبی که دارد توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند

دنا پلاس از محصولات جدید ایران خودرو است که در این رده قیمتی خود به دلیل امکانات مناسب و ظاهر خوبی که دارد توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. اما ایران خودرو در حرکتی کاملاً صحیح اقدام به معرفی نسخه توربوشارژر دار این خودرو نیز کرد که از نظر قدرتی نیز کاملا مناسب بوده و در رنج قیمتی خود می تواند عملکرد موفقی داشته باشد. دنا پلاس توربو شارژر دار به نسخه پرخوران شده موتور EF7 مجهز است این موتور دارای 1650 سی سی حجم است و می تواند 150 اسب بخار قدرت را در 5500 دور بر دقیقه و 215 نیوتون متر گشتاور را در بازه ی دور موتور 2200 تا 4800 دور بر دقیقه تولید کند.

دنا پلاس توربو

دنا پلاس توربو

این موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 است و در سیکل ترکیبی تنها 7.9 لیتر بنزین را مصرف می کند. مصرف جاده این خودرو نیز 5.7 لیتر است که عدد مناسبی برای این خودرو به شمار می رود. ایران خودرو شتاب 0 تا 100 کیلومتر دنا پلاس توربو را 10 ثانیه اعلام کرده است و حداکثر سرعت این خودرو نیز 205 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.
در خصوص تجهیزات ایمنی دنا پلاس باید به امکاناتی همچون ترمز ضد قفل، ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ، 4 عدد کیسه هوا شامل راننده سرنشین و جانبی اشاره کرد.

دنا پلاس توربو

دنا پلاس توربو

امکانات رفاهی این خودرو نیز شامل سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، مانیتور لمسی، بلوتوث، سیستم رهیاب ماهواره‌ای، چراغ های روشنایی در روز، چراغ های جلوی ال ای دی، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ نقشه خوان، چراغ سقفی جلو و عقب، چراغ روشنایی فضای پا در هنگام سوار و پیاده شدن، قابلیت تنظیم زاویه نور چراغ های جلو از داخل، آینه های جانبی برقی راهنما دار و تاشونده اتوماتیک، شیشه های سولار، طرح چوب کابین، دستگیره های درب کرومی، تو دوزی مخمل، کف پوش موکتی با آرم توربو، دسته دنده جدید با دوخت قرمز، سیستم ضد سرقت، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، سیستم برق مالتی پلکس، قفل مرکزی با ریموت، کمربندهای سه نقطه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع، رینگ های آلومینیومی 16 اینچی، صندلی های جلوی تمام برقی از نوع 8 جهته، زیر آرنجی جلو و عقب، سانروف برقی، کروز کنترل، آنتن کوسه ای، جا عینکی، صندوق پران و نمایشگر دمای محیط را نام برد.

دنا پلاس توربو

دنا پلاس توربو

دنا پلاس توربو با قیمتی در حدود 50 میلیون تومان به بازار عرضه می شود و یکی از بهترین انتخاب ها در این رنج قیمتی است در ادامه می توانید تصاویر و ویدیوی تهیه شده از این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر