برپایی نمایشگاه موزه صلح تهران در اجلاس سالانه سازمان منع سلاح‌های شیمیایی

نمایشگاه موزه صلح تهران در بیست و دومین اجلاس سالانه سازمان منع سلاح‌های شیمیایی بر پا شد.

برپایی نمایشگاه موزه صلح تهران در اجلاس سالانه سازمان منع سلاح‌های شیمیایی

به گزارش ایسنا،آثار نمایشگاه موزه صلح تهران در بیست و دومین اجلاس سالانه سازمان منع سلاح‌های شیمیایی از بین 154 اثر از 100 هنرمند جوان کشورمان که از سراسر ایران ارسال شده است انتخاب شده و از میان آثار ارسالی 18 اثر از 18 هنرمند توسط هیئت داوران و اساتید دانشگاه هنر تهران برگزیده شده و در این نمایشگاه با عنوان نمایشگاه «بوی بادام» به نمایش در آمده است.
در روز اول این نمایشگاه تعدادی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف از غرفه ایران در بیست و دومین اجلاس سالانه سازمان منع سلاح‌های شیمیایی بازدید کرده و با برخی از جانبازان گفت‌وگو کردند.
غلامحسین دهقانی مدیرکل امور سیاسی و امنیت بین‌المللی وزارت خارجه ایران و رئیس هیئت اعزامی وزارت امور خارجه کشورمان در دومین روز این اجلاس از نمایشگاه موزه صلح تهران که با همت تعدادی از جانبازان شیمیایی و با همکاری دو نفر از هنرمندان کشورمان بر پا شده است دیدن کرد.
وی ضمن تأکید بر تأثیر ماندگار آثار نقاشی و به تصویر کشیدن از زندگی و درد و رنج قربانیان سلاح‌های شیمیایی بر ذهن بازدیدکنندگان نمایشگاه که همگی از دیپلمات‌های حدود 200 کشور جهان و برخی از رسانه‌های خارجی حاضر در اجلاس هستند، گفت: زبان هنر زبان ماندگار و تأثیرگذاری است که بر دل آنان می‌نشیند و به بهترین شکل می‌تواند عمق فاجعه را بیان کند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر