به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

بیش از هفت هزارجلد کتاب در طرح «هبه کتاب» اهدا شد

«هبه کتاب» عنوان طرحی بود که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از سوی کتابخانه‌های منطقه هشت تهران برگزار و طی آن کتاب‌های جمع آوری شده به مناطق محروم ارسال شد.

بیش از هفت هزارجلد کتاب در طرح «هبه کتاب» اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه 8  و فرهنگسرای گلستان؛ طرح «هبه کتاب» به منظور ایجاد انگیزه در بین شهروندان برای اهدای کتاب‌های خوانده‌شده خود و ترویج فرهنگ اهدای کتاب به کتابخانه‌های مناطق محروم در هفته کتاب و کتابخوانی، ترویج سنت کتاب‌خوانی، توسعه مراکز عرضه کتاب و بالا بردن ارتقای سرانه مطالعه در سطح منطقه، در قالب اهدای کتاب شهروندان به کتابخانه‌ها در منطقه هشت برگزار شد.

در این برنامه کتابخانه‌های گلستان، شهیدی، سلام، فرزانگان، شهربانو، شقایق و گلبرگ منطقه هشت کتاب‌های اهدایی شهروندان را جمع آوری کردند.

در طرح «هبه کتاب» بیش از هفت هزارجلد کتاب توسط شهروندان و ساکنین منطقه هشت به کتابخانه ها و مراکز فرهنگی این منطقه اهدا شد. در این طرح کتابخانه های گلستان با 5 هزار جلد و شهیدی با یکهزار و 500 جلد بیشترین آمار اهدای کتاب را داشتند.

علاوه بر این در طول هفته کتاب و کتابخوانی قریب به سه هزار نفربه عضویت کتابخانه های این منطقه درآمدند.

علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی می توانند برای اطلاع از سایر برنامه ها در این زمینه به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان