محصولات جدید بورگوارد با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شوند؟ + فیلم

بورگوارد برنده آلمانی باسابقه است که اخیراً با کمک یک سرمایه گذاری چینی دوباره شروع به فعالیت کرده است و محصولات این خودروساز قرار است توسط شرکت کیان موتور وارنا وارد بازار ایران شوند

بورگوارد برنده آلمانی باسابقه است که اخیراً با کمک یک سرمایه گذاری چینی دوباره شروع به فعالیت کرده است و محصولات این خودروساز قرار است توسط شرکت کیان موتور وارنا وارد بازار ایران شوند. بورگوارد در ابتدا با دو محصول شاسی بلند وارد بازار ایران خواهد شد که یکی با نام BX5 و دیگری با نام BX7 شناخته می شود. هر دوی این خودروها مجهز موتورهای توربوشارژ هستند که در مقایسه با سایر رقبای خود قوی تر هستند.
از نظر امکانات رفاهی نیز بورگوارد را می توان خودرویی کامل به حساب آورد که در صورت قیمت‌گذاری صحیح می تواند عملکرد موفقی در بازار داشته باشد. البته فعلا به دلیل بسته بودن ثبت سفارش امکان واردات خودرو وجود ندارد اما این طور که گفته شده از پایان آذرماه ثبت سفارش دوباره میسر خواهد شد و به این ترتیب نماینده بورگوارد می تواند در اسرع وقت اقدام به نام نویسی خودرو ها کرده و خودروها را به مشتریان تحویل دهد.
محصولات بورگوارد یعنی همین دو خودروی شاسی بلند در رنج قیمتی 200 تا 250 میلیون تومان وارد بازار خواهد شد و به این ترتیب باید گفت که رقیبی برای خودروهای همچون هیوندای سانتافه تویوتا راو4 میتسوبیشی اوتلندر به شمار می‌روند. در همین خصوص مصاحبه با آقای صرافی مدیر بازاریابی کیان موتور وارنا داشتیم که می‌توانید شرح کامل آن را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان