ماهان شبکه ایرانیان

معرفی یک ستاره

«مایورال»، منجی جدید تیم «زیدان»

رئال مادرید در دیدار با تیم دسته دومی به تساوی دست یافت، اما زیدان باید خوشحال باشد که بازیکنی پیدا کرده که می‎تواند برای بازی‌های آینده روی او حساب باز کند.

«مایورال»، منجی جدید تیم «زیدان»

به گزارش خبرگزاری مهر، بورخا مایورال، بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید که در دیدار جام حذفی اسپانیا مقابل فوئنلابرادا فرصت بازی کردن پیدا کرده بود، به بهترین شکل خودش را نشان داد.

او اولین گل رئال را از روی ارسال گرت بیل که به تازگی به زمین آمده بود، به ثمر رساند. در صحنه گل دوم هم او با گرت بیل همکاری خوبی داشت و توانست گل دوم را بزند. با گل‌های این بازیکن بود که رئال شکست نخورد و در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

به گزارش آس تا به حال مایورال فقط در این بازی و در بازی لیگ مقابل رئال سوسیداد در ترکیب اصلی قرار گرفته بود. البته که او در این باز دو گل زد، اما در نیمه اول بازی کمی ناآماده نشان داد. در نیمه دوم توانست توانایی‌هایش را بیشتر نشان دهد و با دو گلی که زده زیدان را متقاعد کرده که برای بازی‌های بعد هم به او فکر کند.

شاید درخشش او بود که باعث شد فاجعه‎ای دیگر برای رئال به چشم نیاید. این تیم در ادامه ناکامی‌ها با تیم دسته دومی هم مساوی کرد. زیدان البته از این نتیجه ناراضی نیست! او در پایان بازی گفت: اذیت نشدم، انتظارش را داشتم. برای بازیکنان آسان نبود، آن‌ها خیلی جوان بودند. خوشحالم که به دور بعد راه پیدا کردیم. حریفمان خیلی خوب بازی کرد، اما چیزی که مهم است این است که ما به دور بعد صعود کردیم. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان