لطیفی و اکسین ؛ مدعیان چراغ خاموش

اکسین البرز در هفته پانزدهم لیگ دسته اول موفق شد با پیروزی ۳ - ۲ مقابل ایرانجوان، رکورد هفت هفته شکست ناپذیزی بوشهری ها را بشکند .

به گزارش"ورزش سه" اکسین البرز در حالی در ابتدای فصل پا به مسابقات لیگ یک گذاشت که مالکان این تیم تنها چند روز مانده به شروع بازی ها، راضی به تیمداری شدند و در همان ساعات اولیه خواستار حفظ سهمیه تیم در دسته اول شدند و با این سیاست لطیفی را که خاطرات خوبی از کار کردن در لیگ دسته دوم با وی داشتند، به عنوان سرمربی برگزیدند.


جدایی بیش از نیمی از بازیکنان سال گذشته و همچنین عقد قرارداد نفرات تیم های موجب شد تا لطیفی و دستیارانش با جذب بازیکنان باتجربه باقی مانده، شاکله اصلی تیم را با جوانگرایی کامل کنند.


عدم زمان کافی برای برگزاری دوران بدنسازی و تمرینات تاکتیکی مشکل دیگر اکسینی ها بود اما با پایان هفته پانزدهم، کرجی ها که برخلاف تیم هایی متمولی چون نساجی، مس ، خونه به خونه ، گل گهر ، خونه به خونه و ... که تمرینانشان را بسیار زودتر از این تیم شروع کرده بودند، تنها با چهار امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در مکان ششم جدول قرار گرفته اند.


علی لطیفی که در قامت سرمربی اکسین بالاتر از حد انتظار نمایش داده است ، امیدوار است در نیم فصل دوم با زد و خورد تیم های مدعی موقعیتی بهتر در جدول پیدا کند و حتی به جمع صعود کنندگان بپیوندد، اتفاقی که شاید در هفته های اول لیگ غیرممکن به نظر می رسید اما حالا در دسترس این مهاجم سابق استقلال است .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر