ماهان شبکه ایرانیان

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:

وزیر ورزش در مجلس پاسخگوی حواشی مسابقات کبدی گرگان باشد

گرگان – نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش و جوانان باید در مجلس شورای اسلامی پاسخگوی حواشی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان باشد.

وزیر ورزش در مجلس پاسخگوی حواشی مسابقات کبدی گرگان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، رامین نورقلی پور شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص عکس سرمربی مرد تیم کبدی زنان تایلند که با پوشش زنانه هنگام برگزاری مسابقات کبدی زنان آسیا در گرگان منتشر شده و بازتاب زیادی در رسانه‌های داخلی و خارجی و فضای مجازی داشته، اظهار کرد: من در مورد این که آن عکس را چطور برداشتند و در چه محیطی بوده اطلاعی ندارم، باید دید آیا مسئولان برگزاری مسابقات به ایشان گفته‌اند که با روسری کنار زمین بنشیند؟

وی افزود: این اتفاق قطعا دوگانگی را مشخص می‌کند که برای ما خوب نیست، این اتفاق چه با توصیه مسئولان برگزاری مسابقات و چه خودش این کار را کرده باشد نشان دهنده دو گانگی است.

نورقلی پور تصریح کرد: البته بحث مهم دیگری هم هست و اینکه اگر آقایان نباید هنگام برگزاری مسابقات کبدی زنان در سالن مسابقه حضور داشته باشند، مربیان هم نباید در سالن حاضر باشند در غیر این صورت این دوگانگی قابل توجیه نیست.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم در این اتفاق نیازی به برخورد باشد بلکه باید دیدگاه‌مان را در این خصوص درست کنیم، زیرا یک قاعده کلی داریم و باید به آن قواعد کلی پایبند باشیم.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا این موضوع از طریق وزیر ورزش و جوانان به عنوان بالاترین مقام ورزش و بالاترین مسئول برگزاری مسابقات قابل پیگیری و قابل سوال است تا بدانیم موضوع چه چیزی بوده و چرا اتفاق افتاده و به قابل توجیه نیست.

نورقلی پور افزود: من دیشب متوجه این اتفاق شدم و برای من قابل هضم نبود، با وجود توضیحات در متن عکس، نمی‌دانستم این عکس در چه موقعیتی گرفته شده زیرا نمی‌توان به تمامی تصاویر منتشر شده در فضای مجازی اعتماد کرد.

وی ادامه داد: باید منبع را بدانیم زیرا اگر از منبع معتبری بوده و موقعیت آن مشخص باشد قطعا قابل اعتماد است.

نورقلی پور تصریح کرد: در هر صورت این اتفاق قابل پیگیری است و از وزیر ورزش و جوانان در مجلس قابل سوال است تا بدانیم موضوع از چه قراری بوده و به کمیسیون مربوطه بیایند و ما هم به عنوان سوال کننده حاضر شویم.

وی بیان کرد: باید توضیحات لازم را بشنویم، اگر قانع شدیم قطعا موضوع در کمیسیون پایان پیدا می‌کند و اگر قانع نشدیم به عنوان موضوعی که گستره ملی دارد در صحن علنی مجلس بررسی شود اما شاید این جایگاه را برای بررسی در صحن علنی مجلس نداشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان