حاشیه های مشکی پوشان تمامی ندارد

جدایی به اصطلاح توافقی مرزبان در آستانه شهرآورد مشهد

مشهد- جدایی به اصطلاح توافقی مرزبان وضعیت تیم فوتبال مشکی پوشان را در آستانه شهرآورد حساس مشهد در شرایط نامعلومی قرار داده است.

جدایی به اصطلاح توافقی مرزبان در آستانه شهرآورد مشهد

به گزارش خبرنگار مهر، پس از جدایی میثاقیان و حضور مرزبان شاید انتظار می‌رفت سیاه جامگان با نام جدید مشکی پوشان شرایط بهتری پیدا کند اما کسب یک امتیاز از چهار بازی باعث شد تا حاشیه ها دراین تیم دوباره آغاز شود. 

مرزبان بعد از بازی با استقلال و کسب یک امتیاز با تیم مشکی پوشان ، هفته گذشته چند روزی را در تمرینات شرکت نکرد و در نهایت یک روز قبل از بازی با سایپا و آن هم بعد از مذاکره ای نیم ساعته دوباره به تیم بازگشت که با این اقدام به نظر رسید شرایط کمی آرام شده اما مرزبان در صحبت‌های خود نشان می‌داد که بین خودش و مدیران مشکی پوشان شکاف عمیقی وجود دارد. 

اختلاف نظرها و مخالفت‌های مدیران باشگاه با مرزبان ادامه می یابد و تاحدی شدت می‌گیرد که مرزبان تمرین روز چهارشنبه با مشکی پوشان را نیمه کاره رها کرد و بلافاصله جلسه‌ای با حضور علی عباسی مدیرعامل باشگاه برای رسیدگی به وضعیت وی انجام می شود. 

در این جلسه مرزبان در خصوص مشکلات با مدیران باشگاه صحبت می‌کند اما دو طرف به راه حلی برای حل و فصل موضوع نمی‌رسند و با شدت گرفتن بحث میان دو طرف، رفتن مرزبان از مشکی پوشان قطعی می شود. 

حالا مشکی پوشان در آستانه شهرآورد مشهد یک رکورد جالب از خود به جا گذاشتند و در یک نیم فصل 3 مربی تعویض کردند، آن‌هم در آستانه یک دیدار مهم با پدیده مشهد که قطعا هواداران از این تیم انتظار نتیجه‌ای خوب دارند، اما با این وضعیت قطعا باشگاه مشکی پوشان در شوک سنگینی به سر می‌برد.
در شرایط فعلی و در حالی که کانال رسمی این باشگاه اعلام کرده جدایی مرزبان توافقی بوده است اما خبرهای دیگری هم از تمرین امروز مشکی پوشان به گوش می‌رسد. 

با جدایی مرزبان از مشکی پوشان به نظر می رسد باقر احمدی و میثم رضا پور که با مرزبان  و به عنوان دستیار به این تیم پیوستند نیز از مشکی پوشان جدا شوند از طرفی برخی از بازیکنانی که با آمدن مرزبان مانند احمدی و شاکری که از تیم اخراج شده بودند بار دیگر به مشکی پوشان بپیوندند.
 در کنار همه این اخبار حضور عنایتی برای اولین بار روی نیمکت به عنوان سرمربی آن هم با یک تیم مشهدی می‌تواند جالب توجه باشد و دربی دیدنی برای دوستداران فوتبال درمشهد به ارمغان آورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر