ماهان شبکه ایرانیان

یک مسئول در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

سازمان بسیج علمی سپاه برای ایجاد جهاد عملی راه اندازی شد

اهواز - رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: این سازمان با هدف ایجاد جهاد عملی پایه گذاری شده است.

سازمان بسیج علمی سپاه برای ایجاد جهاد عملی راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله بابااحمدیان عصر امروز پنجشنبه در جلسه انعقاد تفاهمنامه همکاری دو جانبه بین رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار کرد: این سازمان در راستای جهاد علمی و تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد علمی و حرکت همه گیر برای یک جهاد بزرگ در مجموعه سپاه تشکیل شد تا به این حرکت و هدف بسیار مهم کمک کند.

وی با اشاره به اینکه به نقش بسیار پررنگ سپاه در سه دهه اخیر معتقد هستیم، افزود: در دهه اول سپاه نقش مهمی در دفاع، در دهه دوم نقش پررنگی در سازندگی و در دهه اخیر نیز در بخش اقتصادی، علم و فناوری نقش خود را به خوبی ایفا کرد.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: سپاه در دهه اول ثابت کرد که با کمک علم و فناوری می توان به جایی رسید که در صنایع دفاعی دستمان جلوی کشورهای دیگر دراز نشود؛ قطعا اگر اصل «ما می توانیم» را باور کنیم که در مجموعه سپاه در حوزه صنایع دفاعی به این اصل رسیدیم، نتایج خوبی هم کسب شد.

سرهنگ بابااحمدیان با بیان اینکه باور داشتن به اصل «ما می توانیم» باعث پیشرفت بسیاری از امور در مجموعه کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود، ادامه داد: سازمان علمی و پژوهشی سپاه حضرت ولیعصر (عج) با این هدف در راستای ایجاد جهاد عملی پایه گذاری و حمایت از پژوهش های عملی، نخبگان، پژوهشگران و فعالان علمی را در دستور کار قرار داده است.

وی عنوان کرد: کشاورزی به دلیل نقشی که در تأمین امنیت غذایی مردم دارد، از محورهای بسیار مهم کشور و به ویژه استان خوزستان است؛ آب و خاک بسیار خوب و حاصلخیزی که در استان هست ظرفیت های بسیاری دارد برای کمک به توسعه استان و کشور از طریق کشاورزی فراهم کرده است.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اضافه کرد: علاقمند به همکاری در زمینه پژوهشی و علمی حوزه کشاورزی هستیم تا برای حرکت این حوزه به سمت کاربردی و اثربخشی بالاتر آن نقش آفرینی کنیم.

سرهنگ بابااحمدیان بیان کرد: علاقمند به تعامل دوستانه با مجموعه جهاد کشاورزی بودیم و انشاالله به یک صمیمیتی تبدیل و در نهایت به کارهای اثربخش و خوب در جهاد منجر شود.

وی با اشاره به اینکه آماده در اختیار قرار دادن ظرفیت های این سازمان به جهادگران هستیم، گفت: از زمان جنگ و انقلاب همیشه جهاد را همراه و دوست مجموعه سپاه دانسته ایم.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه این استان قطب کشاورزی کشور است و تأثیرگذاری بسیار در این حوزه دارد، ادامه داد: برگزاری این نشست ها و انعقاد چنین تفاهمنامه هایی باید به بهره مندی علمی و کارگاهی طرفین مقابل منجر شود.

سرهنگ بابااحمدیان در پایان با اشاره به اینکه مراکزی تحت عنوان هدایت های علمی و حمایت از فناوری های نوین در سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان فعال است، گفت: به عنوان نمونه مرکز ولایت و فناوری های نوین سلامت را داریم که از پژوهشگران و نخبگان این عرصه حمایت می کنیم و خیلی علاقمند به همکاری با جهاد و راه اندازی مرکز هدایت و حمایت از فناوری های نوین در بخش کشاورزی هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان