ماهان شبکه ایرانیان

اعزام مددجویان کانون اصلاح و تربیت تهران به اردوی زیارتی شهر مقدس قم

تعداد ۱۵ نفر از مددجویان پسر به سرپرستی معاون سلامت، اصلاح و تربیت کانون به اردوی زیارتی شهر مقدس قم، جهت زیارت بارگاه حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران اعزام شدند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل زندان‌های استان تهران، مددجویان کانون اصلاح و تربیت تهران به اردوی زیارتی شهر مقدس قم اعزام شدند.

با برنامه ریزی های صورت پذیرفته از سوی اداره فرهنگی کانون و پس از انجام اقدامات لازم مبنی بر اخذ مجوز های قضایی مربوطه جهت خروج مددجویان از کانون، تعداد 15 نفر از مددجویان پسر به سرپرستی معاون سلامت، اصلاح و تربیت کانون و همراهی تعدادی از کارکنان اداره فرهنگی کانون به اردوی زیارتی شهر مقدس قم، جهت زیارت بارگاه حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران اعزام شدند.

گفتی است مددجویان اعزامی نماز ظهر و عصر را در حرم حضرت معصومه به جماعت اقامه کرده و وعده نهار را میهمان مهمانسرای آن حضرت بودند.

همچنین بعد از زیارت مسجد مقدس جمکران، روحانی حاضر در مسجد پیرامون فلسفه ساخت مسجد جمکران و مسایل دینی و مذهبی جهت مددجویان سخنانی را بیان کرد.

یحیی قربانی معاون سلامت کانون اصلاح و تربیت تهران کانون هدف از برگزاری این اردوها را تقویت و ارتقاء سطح روحیه دینی و مذهبی مددجویان و نیز تشویق آنها در جهت هر چه بهتر انجام دادن امور محوله بیان کرد.




قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان