در iOS ۱۱.۱.۲ تغییر تاریخ به ۲ دسامبر آیفون را دچار مشکل می کند

شب گذشته و همزمان با تغییر تاریخ به ۲ دسامبر (۱۱ آذر) در iOS ۱۱.۱.۲ باگی مشاهده شده که باعث کرش موبایل و نمایش مکرر نوتیفیکشن می شود.

در iOS 11.1.2 تغییر تاریخ به 2 دسامبر آیفون را دچار مشکل می کند

شب گذشته و همزمان با تغییر تاریخ به 2 دسامبر (11 آذر) در iOS 11.1.2 باگی مشاهده شده که باعث کرش موبایل و نمایش مکرر نوتیفیکشن می شود.

این مشکل از جایی شروع می شود که با تغییر تاریخ، برخی اپ ها از قبیل «Headspace» یا «Calm» نوتیفیکیشن های مکرری را برای کاربران ارسال می کنند.

جالب این جاست که این دو اپلیکیشن قرار است از طریق آموزش روش های مدیتیشن به آرامش کاربران کمک کنند، حالا اما باعث برهم زدن تمرکز و آرامش آنها شده اند.از آنجایی که تقویم موبایل ها ابتدا در کشورهای شرقی عوض می شود، نخستین گزارش ها از باگ مذکور در این کشورها مخابره شده تا جایی که نمایندگی های اپل در استرالیا از کاربران خواسته اند تا ارائه راه حل نهایی تقویم موبایل خود را روی چند روز قبل تنظیم کنند.

با این حال تغییر تاریخ احتمالا باعث بروز مشکل در اپ های دیگر می شود، به همین خاطر برخی کاربران ارسال نوتیفیکشن و برورسانی پس زمینه را غیر فعال کرده اند.

شکی نیست که با گسترش این مشکل به دیگر نقاط دنیا کوپرتینویی ها باید خود را برای امواج انتقاد آماده کرده و هرچه سریعتر بروزرسانی های لازم برای رفع باگ را ارائه کنند.

گفتنی است اپل تا کنون نسبت به این مشکل واکنشی نشان نداده، اما با توجه به گستردگی مساله احتمالا در ساعات آتی دلیل وقوع آن را روشن کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر