خواننده آمریکایی به همت بازیگر «گوربه گور» زنده می‌شود

جیمز فرانکو قرار است کارگردان و بازیگر فیلمی باشد که درباره زندگی شل سیلوراستاین ساخته می شود.

خبرگزاری مهر:به گزارش آسوشیتدپرس، جیمز فرانکو در حال مذاکره است تا یکی دیگر از چهره‌های مطرح ادبی جهان را روی پرده بیاورد.

وی که در رشته ادبیات تحصیل کرده و نویسنده کتاب شعر نیز هست، این بار به سراغ زندگی شل سیلوراستاین رفته که شاعری مشهور در زمینه ادبیات کودک بود و به عنوان کارتونیست و تصویرگر کتاب‌های خودش هم شناخته می‌شد.

این فیلم برمبنای فیلمنامه کریس شلفر و پل ویکنیز با اقتباس از کتابی نوشته لیسا روگاک با عنوان «پسری به نام شل» ساخته می‌شود. فیلم با تمرکز بر شخصیت و تلاش‌های حرفه‌ای سیلوراستاین شکل می‌گیرد که به عنوان صدایی منحصر به فرد در ادبیات کودکان و نوجوانان شناخته می‌شود.

جیمز فرانکو پیش از این رمان‌های مشهور ویلیام فاکنر یعنی رمان «خشم و هیاهو» و «گوربه گور» را جلوی دوربین برده بود و بعد به سراغ «در نبردی مشکوک» نوشته جان اشتین بک رفت.

شل سیلورستاین شاعر، نویسنده، کاریکاتوریست و خواننده آمریکایی 25 سپتامبر 1930 در شیکاگو متولد شد و در 10 مه 1999 بر اثر حمله قلبی درگذشت. سیلورستاین اگرچه به عنوان شاعر و نویسنده کودکان شناخته می‌شود اما آثارش بین بزرگسالان نیز بسیار دوست داشتنی است. سیلورستاین از کودکی استعداد ذاتی خاصی در نقاشی و نوشتن داشت.

آثار سیلورستاین به فارسی ترجمه و منتشر شده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان