ماهان شبکه ایرانیان

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تاکید کرد

کاهش آسیب‌های اجتماعی با فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی

گرجی زاده اجرای فعالیت‌های فرهنگی در بین زندانیان و خانواده‌های آنان را یکی از برنامه‌های مهم زندان‌های اصفهان عنوان کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های اصفهان، شاهپیری معاون فرهنگی شهرداری اصفهان با حضور در اداره کل زندان‌های استان اصفهان با اسداله گرجی زاده مدیرکل دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار مدیرکل زندان های استان در طی سخنانی به تشریح آسیب‌های اجتماعی و مسائل و مشکلات فرار روی خانواده های مددجویان اشاره کرد وگفت: خانواده مددجویان جزیی از افراد ان جامعه هستند که در گوشه وکنار شهربه عنوان یک خانواده در حال زندگی هستند و باید نسبت به مشکلات آنان حساسیت بیشتری نشان داد و آنان را در تمامی زمینه ها کمک و یاری کرد.

وی در ادامه گفت: این قشر از جامعه افرادی هستند که بیشتر در معرض آسیب بوده و باید برای کاهش این آسیب ها و مشکلات آنان اقدامات موثری صورت گیرد.

گرجی زاده اجرای فعالیت‌های فرهنگی در بین زندانیان و خانواده های آنان را یکی از برنامه های مهم زندان ها برشمرد و تصریح کرد: در بدنه نظام زندانبانی تمام برنامه های فرهنگی و پیشگیری ازآسیب های اجتماعی در بدو ورود و پس از آزادی برنامه ریزی و تدوین شده اما نیاز است که تمامی دستگاهها و مجموعه های ذیربط نیز حداقل در این مقوله وارد شوند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش به پرسنل زندان‌های استان نیز اشاره کرد واظهار کرد: مجموعه بزرگ شهرداری اصفهان می تواند در زمینه تفریحی و فرهنگی و کاهش استرس و اضطراب کارکنان زندانهای استان بیشتر از قبل وارد شده و توجه بیشتری لحاظ کند.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان