ماهان شبکه ایرانیان

رییس سازمان امداد و نجات خبر داد:

اسکان اضطراری ۹۹۰ نفر در زلزله هجدک/ امدادرسانی به ۱۱ روستا

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه نیروهای امدادی در ۱۱ روستا در بخش هجدک – شهرستان راور در حال امدادرسانی هستند، گفت: به ۹۹۰ نفر امدارسانی شد و ٩٩٠ نفر با برپایی ١٩٨ دستگاه چادر در ٤ اردوگاه اسکان اضطراری یافتند

اسکان اضطراری 990 نفر در زلزله هجدک/ امدادرسانی به 11 روستا

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه نیروهای امدادی در 11 روستا در بخش هجدک – شهرستان راور در حال امدادرسانی هستند، گفت: به 990 نفر امدارسانی شد و ٩٩٠ نفر با برپایی ١٩٨ دستگاه چادر در ٤ اردوگاه اسکان اضطراری یافتند.

به گزارش به نقل از ایلنا،مرتضی سلیمی؛ رییس سازمان امداد و نجات به تشریح اقدامات انجام شده در زمین لرزه ٦.١ریشتری هجدک تا ١٢ آذر پرداخت و گفت: این زمین لرزه، ٣١٦ مورد پس لرزه (بزرگترین پس لرزه ٥.٥ ریشتر درساعت ٧:٠٣ مورخ ١٠ آذر و ١٤:١٧ مورخ ١١آذر) داشته و در مجموع ٣٠ شهر و روستا (در شهرستان راور) مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه 11 روستا (در بخش هجدک – شهرستان راور) در حال امدادرسانی هستند، گفت: به 990 نفر امدارسانی شد و ٩٩٠ نفر با برپایی ١٩٨ دستگاه چادر در ٤ اردوگاه اسکان اضطراری یافتند.

سلیمی با بیان اینکه این زمین لرزه ٥١ مصدوم داشته است، گفت: 14 تیم عملیاتی، 70 نیروی عملیاتی و ٢١دستگاه خودرو به کار گرفته شد. همچنین ١٠٢٦ تخته پتو، ٣٩٦ تخته موکت، ١٦٣شعله والور و ١1٢٨ قوطی کنسرو توزیع شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان