اولین محصول ماهیندرا برای ایران در نمایشگاه خودرو تهران + فیلم

ماهیندرا خودروسازی هندی است که به زودی از طریق عظیم خودرو قرار است محصولات خود را در بازار ایران به فروش برساند

ماهیندرا خودروسازی هندی است که به زودی از طریق عظیم خودرو قرار است محصولات خود را در بازار ایران به فروش برساند. اولین محصول ماهیندرا در بازار ایران یک خودروی شهری با ظاهری کراس اوور مانند است که KUV100 نام دارد.
این خودرو به یک موتور 82 اسب بخاری با گشتاور 115 نیوتن متر مجهز است که نیروی آن با استفاده از یک گیربکس 5 دنده ی دستی به چرخ های جلویی منتقل می شود.
طراحی داخلی این خودرو نیز متفاوت با سایر رقبایش است و با وجود آنکه شاید بسیاری دیزاین داخلی متفاوت این خودرو را نپسندند اما فضای داخلی آن بسیار جادار است.
از امکانات این خودرو می توان به صفحه نمایش 4.5 اینچی، سیستم صوتی با 4 بلندگو و توییتر، کنترلرهای سیستم صوتی روی فرمان، چراغ های روشنایی در روز، ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری7 سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل خودرو در سربالایی، دو عدد ایربگ، قفل درب اتوماتیک، قفل کودک، نورپردازی داخل کابین، فرمان برقی، روکش پارچه ای صندلی ها، شیشه های برقی، آینه های برقی، محفظه ی عینک و چراغ همراه کننده تا منزل اشاره کرد.
این خودرو با قیمتی در حدود 40 تا 50 میلیون تومان در بازار عرضه خواهد شد و از رقبای آن می توان به لیفان X50، رنو ساندرو، ام وی ام X22 و دانگ فنگ H30 کراس اشاره کرد.
در انتها می توانید ویدیوی تهیه شده از این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان