نماینده مردم یزد در مجلس:

مدیریت یکپارچه شهری مستلزم ندای هماهنگ مدیران اجرایی است

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود زیرساخت‌های مختلف مدیریت واحد در شهر یزد،‌گفت: مدیریت یکپارچه شهری به ندایی هماهنگ و اتفاق نظری منسجم بین عوامل اجرایی و دست اندرکاران شهر نیاز دارد .

مدیریت یکپارچه شهری مستلزم ندای هماهنگ مدیران اجرایی است

«سیدابوالفضل موسوی بیوکی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که ما اعقتاد داریم که شهردار مسئول است، اظهار کرد: شهر یزد شهری جهانی است که در معرض تمام مردم جهان قرار گرفته و نباید از استانداردهای نوین مدیریت شهری غافل شود .

وی افزود: در برنامه چهارم توسعه 23 وظیفه برای واگذاری به شهرداری‌ها احصا شده ولی متأسفانه هنوز مصوب و اجرایی نشده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که قابلیت واگذاری یک سری وظایف به شهرداری‌ها وجود دارد،‌ گفت: شهرداری‌ها می‌توانند بسیاری از وظایف وزارتی در حوزه مدیریت شهری را انجام دهند.

موسوی بیوکی در ادامه با اشاره به وجود زیرساخت‌های مختلف مدیریت واحد در شهر یزد، تصریح کرد:  یزد می‌تواند به عنوان پایلوت مجری طرح مدیریت یکپارچه شهری باشد .

این مقام مسئول ادامه داد:‌ شهردار و شورای اسلامی شهر یزد باید مطالعات خود را در مورد وظایف مدیریت یکپارچه شهری افزایش داده و باجدیت موضع خود را در این حوزه حفظ کنند تا نتایج خوبی برای شهر یزد داشته باشد .

نماینده مردم یزد مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در کمیسیون عمران و شوراهای مجلس بحث مدیریت یکپارچه شهری مطرح و در دستور کار قرار گرفته است،‌خاطرنشان کرد: بحث توسعه مدیریت یکپارچه شهری مستلزم توانایی و کارآمدی شورای اسلامی شهر یزد است .

وی تأکید کرد: مدیریت یکپارچه شهری به ندایی هماهنگ و اتفاق نظری منسجم بین عوامل اجرایی و دست اندرکاران شهر نیاز دارد .

موسوی بیوکی در ادامه مدیریت واحد شهری را لازمه رسیدن به اهداف شهر هوشمند دانست و بیان کرد:‌ خوشبختانه یزد تمام زیرساخت‌های اجرای مدیریت یکپارچه شهری و حرکت در مسیر شهر هوشمند را دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان