ماهان شبکه ایرانیان

هفتمین جشنواره ملی فاوا اسفندماه برگزار می شود

وزارت ارتباطات از برگزاری هفتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) در اسفند سال ۹۶ خبر داد. این جشنواره تا پیش از این در اردیبهشت ماه و همزمان با روزجهانی ارتباطات برگزار می‌شد.

هفتمین جشنواره ملی فاوا اسفندماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین دوایی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات دراین باره گفت: فراخوان ثبت نام در هفتمین جشنواره ملی فاوا از 11 آذر به طور رسمی آغاز شده و تا تاریخ 30 آذر ادامه دارد.

وی محورهای توسعه کسب وکارهای نوآورانه، صادرات محصولات دانش بنیان، پژوهش های منتهی به فناوری، استارتاپ برتر در بخش ICT و دستگاه برتر در ارایه خدمات الکترونیکی را به عنوان محورهای جشنواره هفتم اعلام کرد و گفت: «فاوا، کسب و کار خلاقانه و تولید دانش بنیان» به عنوان شعار هفتمین دوره از جشنواره انتخاب شده است.

معاون وزیر ارتباطات افزود: هفتمین جشنواره ملی فاوا اسفند ماه 96 توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای ارتقای توان بخش ICT کشور و با هدف ایجاد شور و نشاط در این حوزه، همزمان با سال روز تاسیس وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

دوایی با دعوت از تمامی فعالان حوزه ICT برای حضور موثر در این دوره از جشنواره ملی فاوا، اظهار کرد: با توجه به اعلام فراخوان ثبت نام، از فعالان این حوزه درخواست می شود نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم ها و ارائه مستندات از طریق مراجعه به  نشانی https://festfava.ict.gov.ir اقدام کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان