ماهان شبکه ایرانیان

کافه کفشدوزک تهران

کافه کفشدوزک تهران، یکی از بهترین و نام آشناترین کافه‌های پایتخت بوده که در میان شلوغی‌های خیابان اشرفی اصفهانی خودنمایی می‌کند

کافه کفشدوزک تهران، یکی از بهترین و نام آشناترین کافه‌های پایتخت بوده که در میان شلوغی‌های خیابان اشرفی اصفهانی خودنمایی می‌کند. کافه‌ای بسیار نقلی و دنج که داخل دومین فاز پارک نهج‌البلاغه پذیرای تهران‌نشینان می‌باشد. باید بدانید که مدیریت کافه کفشدوزک تهران، بر عهده دو خواهر مهربان و جوان بوده که این کافه را با عشق و زحمت بسیاری راه‌اندازی کرده‌اند. محیط سرشار از آرامش و زیبایی این کافه، آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای رفع خستگی روزانه با نوشیدن فنجانی قهوه و خوردن یک تکه کیک در کنار دوستان و خانواده تبدیل کرده است.
باید بگوییم که کافه کفشدوزک تهران، با ظرفیتی معادل 40 نفر انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوش‌طعم و عالی را برای مهمانان عزیز سرو می‌کند. علاوه بر سالن اصلی، فضای باز بسیار سرسبز و زیبای این کافه نیز هر روزه شما را دعوت به سرو سفارشتان در حین لذت بردن از مناظر زیبا و هوایی روح‌انگیز می‌کند. منوی پروپیمان کافه کفشدوزک تهران، شامل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، شیک و بستنی، قهوه و اسموتی می‌باشد. شربت بهار نارنج، شکلات گلاسه، نسکافه، کاپوچینو، چای انگلیسی، چای ترش، کارامل ماکیاتو، اسپرسو، چای ماسالا، هات چاکلت و چری بری در رده خوراکی‌های خوشمزه و بی‌نظیر این کافه قرار دارند. علاوه بر این‌ها، کافه کفشدوزک‌، هر روزه با سرو صبحانه سرد نیز در خدمت مشتریانش است.
آدرس: تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، روبروی تیراژه، خیابان قموشی، خیابان عرب شاهی، بوستان نهج البلاغه،
شماره تماس:09391081772 -(021)
کافه کفشدوزک تهران

کافه کفشدوزک تهران

کافه کفشدوزک تهران

کافه کفشدوزک تهران

کافه کفشدوزک تهران

کافه کفشدوزک تهران

کافه کفشدوزک تهران

کافه کفشدوزک تهران

کافه کفشدوزک تهران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان