ماهان شبکه ایرانیان

«اومتیتی» و شوک به بارسا

بارسلونا باید در ژانویه حداقل یک مدافع بخرد

بارسلونا که تمام تمرکزش را روی خرید یک بازیکن تهاجمی گذاشته بود، با از دست دادن ساموئل اومتیتی حالا باید به فکر خرید یک مدافع باشد.

بارسلونا باید در ژانویه حداقل یک مدافع بخرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در دیدار عصر شنبه بین بارسلونا و سلتاویگو، آبی و اناری‌ها که این فصل مصدومان زیادی دارند ساموئل اومتیتی را هم از دست دادند و سرمربی‎شان مدعی شد از دست دادن او باعث تساوی تیمش و از دست دادن 2 امتیاز شده است.

بعد از آن اعلام شد مصدومیت اومتیتی 2 ماه خواهد بود. در نتیجه این مصدومیت این سوال پیش می‎آید که بارسا در ژانویه کدام دفاع میانی را به خدمت خواهد گرفت.

خاویر ماسچرانو مشکل آمادگی فیزیکی دارد و با این حال در شرایطی که گفته می‏شد او به چین خواهد رفت، شاید به خاطر این مصدومیت این انتقال فعلا منتفی شود. توماس فرمالن هم نتوانسته ارنستو والورده را متقاعد کند که ارزش ماندن در تیم را دارد.

در نتیجه به نظر می آید این تیم برای قراردادن یک بازیکن در کنار جرارد پیکه مشکل دارد و باید به فکر جذب یک بازیکن باشد. آبی و اناری‌ها باید در زمستان و بازار نقل و انتقالات ژانویه به دنبال یک بازیکن باشند که بتواند در خط دفاعی بازی کند و برای این پست هنوز هیچ کاندیدایی را در نظر ندارد، چرا که فکر مصدومیت اومتیتی را نکرده بوده و تمام تمرکزش روی جذب بازیکنی با خصوصیات تهاجمی بوده است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان