رقابت دختر شایسته امسال با حضور دختری با سندروم داون

به نظر می رسد امسال استانداردهای زیبایی فراگیرتر از سال های گذشته بوده و یکی از شرکت کنندگان این رقابت به نام میکایلا هولمگرن الگویی الهام بخش برای تمام شرکت کنندگان و تماشاچیان این رقابت در سال ۲۰۱۷ بوده است.

رقابت دختر شایسته امسال با حضور دختری با سندروم داون

به نظر می رسد امسال استانداردهای زیبایی فراگیرتر از سال های گذشته بوده و یکی از شرکت کنندگان این رقابت به نام میکایلا هولمگرن الگویی الهام بخش برای تمام شرکت کنندگان و تماشاچیان این رقابت در سال 2017 بوده است.

دختر شایسته سال 2017

هولمگرن دختر 22 ساله ای است که سر و صدای زیادی در رقابت امسال ایجاد کرد. او با وجود بیماری سندروم داون در این مسابقه شرکت کرد. درست است که این دختر زیبا و پرانرژی برنده مسابقه نشده است اما جوایز Spirit Award و Director’s Award را از آن خود کرد.

او پس از کسب عنوان Miss Amazing Junior Miss مینه سوتا تصمیم گرفت در این رقابت شرکت کند. انرژی، اعتماد به نفس و نگرش های میکایلا بی نظیر هستند و شرکت در این مسابقات می تواند تجربه موفقی او باشد. مردم بعد از مشاهده این مسابقه به صفحه فیسبوک او هجوم آورده و از او حمایت کردند. هولمگرن با انرژی و اعتماد به نفس بالایی که دارد الگوی خوبی برای بسیاری از مردم شده است.

البته این اولین باری نیست که یک فرد در این مسابقات تاریخ می سازد. سال گذشته دختری به نام حلیمه آدن مرزها را شکست و با حجاب کامل در مسابقه دختر شایسته شرکت کرد. به نظر می رسد میکایلا هم به همان اندازه در مردم تاثیر گذاشته است.

برنامه او برای آینده این است که پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه Bethel یک استودیو هنری برای بچه های معلول درست کند و به آن ها هنر رقص و خلق هنر را بیاموزد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر