ماهان شبکه ایرانیان

نمای چوبی، ساختمان های خوش چهره با این ترموی خوش رنگ!

نمای خارجی: وقتی که به معماری یک ساختمان نگاه می اندازیم، اولین مساله ای که می تواند باعث جلب توجه ما شود نمای بیرونی ساختمان است

نمای خارجی: وقتی که به معماری یک ساختمان نگاه می اندازیم، اولین مساله ای که می تواند باعث جلب توجه ما شود نمای بیرونی ساختمان است. امروزه برای طراحی نما از طرح های متنوع و مصالح مختلفی استفاده می کنند تا روح معماری اثر را بهتر و کامل تر به بیننده ارائه دهند. یکی از این مصالح چوب است. در این مطلب از چیدانه تصمیم گرفتیم که به سراغ شرکت فین وود برویم تا با ترمووود، یکی از مصالح چوبی نمای ساختمان، بیشتر و تخصصی تر آشنا شویم. در مطلب نمای چوبی ساختمان با ترمووود همراه ما باشید.

چوب نمای ترمو چیست؟

در اولین قدم برای انتخاب چوب نما، باید به این سوال پاسخ بدهیم که چوب نمای ترمو چیست؟ ترمووود نما چوبی بسیار مقاوم است که تحت فشار بخار آب و گردش هوا خشک شده و در دمای بین 185 تا 215 درجه سانتی گراد مغز چوب فرآوری می شود. این چوب از چوب درخت کاج تهیه شده و معمولا از نوع بدون گره آن استفاده می شود.

نمای چوبی با ترمووود بدون گره

همانطور که گفته شد، چوب نمای ترمووود فین وود از چوب بدون گره و بدون طرح درخت کاج ساخته و فرآوری می شود. چوب بدون گره سالم ترین و زیباترین نوع ترمووود محسوب شده و دارای ارزش بسیار زیادی می باشد.

ویژگی های نمای چوبی ترمووود

یکی از نکات بسیار بسیار مهم در انتخاب چوب نما که باید مورد توجه قرار بگیرد، بررسی ویژگی های چوب مورد استفاده است، چرا که نمای بیرونی در تماس مستقیم با رطوبت و آفتاب و آلودگی ها و حشرات و... قرار دارد. ویژگی های خوب، ترمووودهای شرکت فین وود باعث برجسته شدن و مورد استقبال قرار گرفتن این محصول شده است.

در اینجا به بررسی ویژگی های برجسته ترمووود نما می پردازیم:

  • دوام و مقاومت بالا
  • مقاوم در برابر پوسیدگی
  • مقاوم در برابر حمله حشرات
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف
  • ثبات در طرح و رنگ
  • وزن کم
  • قابل شستشو
  • نصب آسان
  • و ...

ترمووود نما کجا بکار می رود؟

از این نمای چوبی متفاوت و مقاوم در مکان ها و فضاهای مختلفی استفاده می شود. در این مطلب که درباره نمای چوبی صحبت می شود، باید بگوییم که شما می توانید از ترمووودها در نماهای مختلف ساختمانی بدون هیچگونه محدودیتی استفاده کنید. از این ترمووود نما در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، بیمارستان ها، ویلاها و... استفاده می شود.

شما خوانندگان عزیز چیدانه می توانید برای دیدن نمونه پروژه های اجرایی و نمونه محصولات ترمووود، به پروفایل شرکت ترمووود فین وود در چیدانه مراجعه کنید و در صورت داشتن پرسش با مدیران آن شرکت در تماس باشید.

نویسنده: معین قوی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان