ماهان شبکه ایرانیان

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:

مردم شادگان پاسداران امنیت هستند/ تأمین امنیت با آبادی مناطق مرزی

اهواز ـ رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: خوزستان استان مادر و تأمین کننده ثروت ملی است و مردم شادگان پاسداران این امنیت هستند.

مردم شادگان پاسداران امنیت هستند/ تأمین امنیت با آبادی مناطق مرزی

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پاپی عصر امروز دوشنبه در چهارمین همایش روز ملی شادگان (بزرگداشت ابن سکیت دورقی) با تبریک روز ملی شهرستان شادگان اظهار کرد: نمایندگان مردم وظیفه خود می دانند که پیگیر مشکلات و مسائل مردم استان خوزستان باشند؛ در این دوره نیز شاهد همدلی خیلی خوب بین نمایندگان استان به ویژه در زمینه جذب اعتبارات، ریزگردها و اشتغالزایی بودیم.

وی افزود: با وحدت میان نمایندگان این دوره مطالبه مردم استان خوزستان در حوزه آب به نحوی تجلی پیدا کرد که تمام وزرا به غیر از وزیر نیرو به دلیل ناتوانی در قانع کردن نمایندگان خوزستان رأی اعتماد گرفتند. اولین وزیر پیشنهادی برای وزارت نیرو از رأی اعتماد جا ماند و این نشان دهنده قدرت خوزستان و نمایندگان مردم این استان است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با ابراز امیدواری نسبت به حل مشکلات آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: دولت موظف شده تا پایان برنامه ششم تمام مناطق عملیاتی دفاع مقدس را بودجه ای خاص بدهد تا بتوانیم به توسعه ای در حد شهرستان های توسعه یافته کشور دست پیدا کنیم.

پاپی بیان کرد: در قانون بودجه سال جاری اتفاق ارزشمند دیگری با وحدت نمایندگان رخ داد؛ بحث دو درصد بودجه نفت به سه درصد (سهم خوزستان به عنوان منطقه نفتخیز از محل فروش نفت) افزایش یافت و امروز بیش از یک هزار میلیارد تومان از طریق همین سه درصد به اعتبارات استان خوزستان اضافه کردیم. البته تلاش های استاندار خوزستان در این زمینه نیز ارزشمند است.

وی با اشاره به چند برابر بودن اعتبار سه درصد نفت از اعتبارات تملک دارایی بیان کرد: بسیاری از پروژه های فعلی که در سطح استان اجرا می شود، از محل همین اعتبارات است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: برای اولین بار تصمیم گرفتیم تا در استان خوزستان سفرهای شهرستانی را به اتفاق استاندار و مدیران اجرایی دستگاه ها برنامه ریزی کنیم که در اولین سفر به شهرستان شادگان آمدیم. اگر بتوانیم مشکل شهرستان ها را برطرف کنیم استان خوزستان به توسعه قابل قبولی دست پیدا می کند.

پاپی یادآور شد: انتقال آب غدیر و خط لوله 52 اینچ در شادگان یکی از کارهای تاریخی برای این شهرستان است و نقش نماینده مجلس و استاندار خوزستان در این زمینه بسیار پررنگ بود؛ باند دوم بزرگراه دارخوین به شادگان نیز یکی دیگر از کارهای ارزشمند این شهرستان است که مشکلات بسیاری را برای مردم برطرف می کند.

وی با اشاره به پیگیری های بسیار نماینده مردم شادگان برای تأمین آب به منظور احیای نخیلات این شهرستان گفت: وی پنج شهرستان را مجاب کرد تا حق آبه پائین دست شادگان را رعایت کنند که نخیلات شادگان از بین نروند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: بندر شادگان، ته لنجی ها و مسائل دیگر شهرستان شادگان را از نزدیک دیده و به دنبال کاهش مشکلات این شهرستان هستیم.

پاپی در پایان گفت: مناطق مرزی اگر آباد شوند امنیت خوزستان تأمین می شود؛ خوزستان استان مادر و تأمین کننده ثروت ملی است و مردم شادگان پاسداران این امنیت هستند؛ بنابراین تأمین امنیت خوزستان به معنای تأمین امنیت تمام کشور است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان