ماهان شبکه ایرانیان

به منظور برنامه ریزی خدمت رسانی آتی به زلزله زدگان انجام شد؛

تشکیل جلسات ویژه از سوی فرمانده سپاه در کرمانشاه از صبح امروز

کرمانشاه - فرمانده سپاه پاسداران برای برنامه ریزی خدمت رسانی های آتی سپاه به زلزله زدگان در کرمانشاه جلسه ای ویژه تشکیل داد.

تشکیل جلسات ویژه از سوی فرمانده سپاه در کرمانشاه از صبح امروز

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه پاسداران که از صبح دیروز برای سومین بار از لحظه وقوع زلزله به کرمانشاه سفر کرده است صبح امروز نیز جلسات متعددی را در مرکز استان تشکیل داد.

سرلشکر جعفری از صبح امروز جلسات جداگانه ای را با رده ها و فرماندهان بخش های مختلف سپاه و بسیج در شهر کرمانشاه به منظور بررسی روند و برنامه ریزی خدمت رسانی های آتی به زلزله زدگان کرمانشاه برگزار کرده است.

با پایان اسکان اضطراری زلزله زدگان کرمانشاه سردار جعفری اعلام کرده است که تا یک ماه آینده اسکان موقت زلزله زدگان نیز انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه همزمان با اسکان موقت زلزله زدگان کار آوار برداری ها و تامین مایحتاج غذایی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی زلزله زده ها، کار اسکان دایم نیز پیگیری می شود گفت: پس از اسکان موقت تا سرانجام گرفتن اسکان دائم، سپاه در 32 منطقه برنامه ریزی شده حضور فعال خواهد داشت.

به گزارش مهر، روز گذشته نیز فرمانده سپاه پاسداران و رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سرپل ذهاب جلسات مشابهی را برگزار و از مناطق زلزله زده بازدید کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان