آینه کاری مدرن،با این ترفند زیبایی منزل تان را دو برابر کنید!

آینه‌کاری از آن تزییناتی بود که تا همین چند سال پیش در کاخ‌های بزرگ یا خانه‌های اعیان و اشراف، آن‌‌هم از نوع قاجار یا اوایل پهلوی نمونه‌اش را می‌دیدیم

آینه‌کاری از آن تزییناتی بود که تا همین چند سال پیش در کاخ‌های بزرگ یا خانه‌های اعیان و اشراف، آن‌‌هم از نوع قاجار یا اوایل پهلوی نمونه‌اش را می‌دیدیم. چیدن آینه‌های ریز در کنار هم و طراحی یک فضای مشبک و چشم‌نواز کاری نبود که هرکسی به این راحتی‌ها از پس آن بربیاید. هزینه‌‌ این تزیین خاص زیاد بود و تعداد استادکارانی که آینه‌کاری بلد بودند و آن را حرفه‌ای انجام می‌دادند، در حد انگشتان دست بود، اما امروز در این مطلب با شرکت شیشه و آینه جی گلس همراه شدیم تا شما را با آینه کاری مدرن در خانه های امروزی بیشتر آشنا کنیم، پس با ما همراه شوید.

آینه‌‌‌کاری منزل به سبک خانه‌های دونفره!

این روزها اما ورق کاملا برگشته است. آینه‌کاری‌های قدیمی هنوز ارج‌ و قرب خودشان را دارند ولی نوع جدید و مدرنی از این نوع تزیینات وارد بازار دکوراسیون شده که ‌به همه‌ ما این امکان را می‌دهد تا بتوانیم از آینه در خانه‌هایمان استفاده کنیم. شاید یک زمانی آینه‌کاری بیشتر یک جور تجمل به‌حساب می‌آمد، اما در عصر خانه‌های دونفره آینه‌کاری منزل با تجمل‌گرایی فاصله گرفته و بیشتر به‌عنوان یک راه‌حل برای بزرگ‌تر و نورانی‌تر نشان دادن فضا به آن نگاه می‌شود.

سایز آینه‌ها هم نسبت به گذشته بزرگ‌تر شده‌اند؛ چون کار با آنها راحت‌تر است. ضمن اینکه فضا را بهتر نشان می‌دهند و نورشان هم راحت‌تر پخش می‌شود.

در چیدانه بیشتر بخوانید: آینه کاری مدرن برای دکوراسیون منزل دلباز و روشن

اگر استاد نیستید، دست تنها آینه‌کاری نکنید!

آینه‌کاری – آن‌هم با آینه‌های بزرگ - هرچند در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد، اما پیچ و خم‌های فراوانی دارد. همه‌ ما می‌توانیم یک قاب بزرگ آینه‌ای را روی دیوار خانه‌مان، در مهمان‌خانه یا حتی اتاق نشیمن بکوبیم، اما واقعیت این است که اگر کارمان را درست بلد نباشیم، بعد از مدتی آینه‌ها دلمان را می‌زنند، تمیز کردن‌شان سخت می‌شود و کارمان گره می‌خورد. تازه اگر شانس بیاوریم و چسب آینه‌ها تمام دکوراسیون خودساخته‌مان را نقش زمین نکند.

در چیدانه بیشتر بخوانید: شیشه بین کابینتی، شیک ترین دیوارپوش آشپزخانه!

این ‌روزها شرکت‌هایی به دنیا آمده‌اند که سر و کارشان با شیشه است، درست مانند شرکت شیشه و آینه جی گلس  که کارشناسان دکورسازی دارند و ‌قبل از سفارش دکور خانه‌تان را به دقت از همه نظر واکاوی می‌کنند، مکان‌هایی که آینه حالشان را بهتر می‌کند، معرفی کرده و کارشان را شروع می‌کند.

این کارشناسان ممکن است در مواردی تصور ما را از دکور آینه‌ای و آینه کاری مدرن به‌هم بریزند؛ مثلا در حالی که ما فکر می‌کنیم آینه جایش در مهمان‌خانه است، آنها سفارش ‌کنند که آشپزخانه یا حتی اتاق‌خواب‌مان را آینه‌کاری کنیم.

در چیدانه بیشتر بخوانید: نصب آینه روی دیوار، کجا ممنوعه؟

ایده‌های‌شان شاید در نگاه اول عجیب به نظر برسد اما نتیجه‌ کار، خاص و فوق‌العاده است. شرکت شیشه و آینه جی گلس یکی از مهم‌ترین خدماتی که ارائه می‌دهد، آینه‌کاری مدرن و تزیینات شیشه‌ای است. این شرکت با استفاده از ماشین‌آلات ایتالیایی آینه‌ها و شیشه‌هایش را تولید می‌کند و تجربه‌ زیادی در این حوزه دارد.

اگر شما هم قصد آینه کاری مدرن برای دکوراسیون منزلتان را دارید ، برای دیدن نمونه کارهای بیشتر این گروه و دست یابی به اطلاعات تماس آن ها می توانید به پروفایل اهالی فن گروه شیشه و آینه جی گلس در وبسایت چیدانه مراجعه کنید.

نویسنده: شیشه و آینه جی گلس ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان