ماهان شبکه ایرانیان

لامبورگینی اوروس رسما معرفی شد

وقتی که حرف از لامبورگینی می‌شود، بیشتر ما به یاد مدل‌های هیجان‌انگیزی مثل اونتادور، دیابلو، میورا، گالاردو یا حتی مورسیولگو می‌افتیم. حالا بحث امروز فرق می‌کند؛ اوروس (Urus) نام شاسی‌بلند جدیدی است که لامبورگینی از مدل ۲۰۱۹ آن رسما رونمایی کرده است.

لامبورگینی اوروس رسما معرفی شد
لامبورگینی اوروس
لامبورگینی اوروس رسما معرفی شد

وقتی که حرف از لامبورگینی می‌شود، بیشتر ما به یاد مدل‌های هیجان‌انگیزی مثل اونتادور، دیابلو، میورا، گالاردو یا حتی مورسیولگو می‌افتیم. حالا بحث امروز فرق می‌کند؛ اوروس (Urus) نام شاسی‌بلند جدیدی است که لامبورگینی از مدل 2019 آن رسما رونمایی کرده است.

نتیجه‌ی ترکیب روح اسپرت با جثه‌ی بزرگ شاسی‌بلند لامبورگینی منجر به تولد اوروس شد؛ شاسی‌بلندی که 650 اسب‌بخار قدرت در قلب خود پنهان کرده است! کانسپت اولیه این خودرو در سال 2012 ترسیم شد و امروز با تولد مدل جدید آن روبر هستیم. قلب این ایتالیایی الاصل مغرور از نوع 8 سیلندر خورجینی با حداکثر قدرت 650 اسب‌بخار و گشتاور 850 نیوتون‌متر است.

هم‌چنین یک گیربکس 8 سرعته‌ی خودکار ZF این شاسی‌بلند با ابهت را همراهی می‌کند. نتیجه‌ی این اعداد و ارقام، رسیدن از حال سکون به سرعت 100 کیلومتر بر  ساعت ظرف 3٫59 ثانیه است! شنیدن این زمان برای یک شاسی‌بلند 2154 کیلوگرمی، عجیب، دلهره‌آور و البته مهیج و جذاب است. اگر در این خودرو بنشینید، می‌توانید به حداکثر سرعت 300 کیلومتر بر ساعت (186 مایل بر ساعت) دست پیدا کنید.

لامبورگینی از پلت‌فرم مشابه بنتلی بنتایگا، آئودی Q7 و پورشه کاین در اوروس استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توانیم به 6 حالت‌ رانندگی (Driving Mode) اشاره کنیم. این خودرو قرار است در سال 2018 با قیمت پایه‌ی 200 هزار دلار عرضه شود. لامبورگینی انتظار دارد که بتواند سالانه 3500 دستگاه از این خودرو را به فروش برساند. مدل پلاگین هیبرید اوروس احتمالا از سال 2019 روانه‌ی بازار می‌شود.

شما نظرتان در مورد اوروس چیست؟ آیا از شنیدن تولید شاسی‌بلند لامبورگینی هیجان‌زده شده‌اید یا لامبورگینی را با همان سوپراسپرت‌های جذابش می‌پسندید

منبع: Motor1

4+
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان