بستن شال و روسری به شیوۀ لبنانی

استفاده از مقنعه در محیط‌های اداری و رسمی جزو قوانین کاری محسوب می‌شود، اما در زندگی روزمره و سایر مکان‌های عمومی می‌توان از شال و روسری برای تکمیل حجاب استفاده کرد

بستن شال و روسری به شیوۀ لبنانی

استفاده از مقنعه در محیط‌های اداری و رسمی جزو قوانین کاری محسوب می‌شود، اما در زندگی روزمره و سایر مکان‌های عمومی می‌توان از شال و روسری برای تکمیل حجاب استفاده کرد. از‌این‌رو برای داشتن ظاهری شیک و متفاوت می‌توانید از روش‌های مختلفی بستن روسری و شال استفاده کنید. با‌توجه‌به اینکه نحوۀ استفاده از روسری و شال بخش قابل‌توجهی از رعایت حجاب را به خود اختصاص می‌دهد، روش‌های متعدد و متنوعی هم برای بستن آن‌ها وجود دارد.

روش لبنانی علاوه بر همه‌پسند‌بودن، هم با چادر و هم با مانتو قابل‌استفاده است. برای داشتن چهره‌ای جذاب‌تر می‌توانید از روش لبنانی برای بستن روسری استفاده کنید و بدین‌ترتیب حجابی مرتب‌تر هم خواهید داشت. روش بستن روسری به شیوۀ را می‌توان در سه مرحله به شرح زیر خلاصه کرد:

  1. ابتدا روسری خود را پهن کنید و مثلثی کوچک از آن را به داخل تا بزنید.
  2. سپس روسری را روی سر قرار داده و از زیر چانه را با استفاده از سنجاقی کوچک محکم کنید.
  3. در نهایت، قسمت زیر ناحیۀ چانۀ خویش را با دست‌ها محکم گرفته و از‌سوی‌دیگر روسری را به‌سمت گوش‌های خود ببرید. سپس تمامی این لایه‌ها را در قسمتی نزدیک به چانۀ خویش با کمک سنجاقی دیگر مرتب کنید.

تک تک مراحل بستن روسری به شیوۀ لبنانی را می‌توانید در شکل‌های زیر مشاهده کنید:

روسری شال بستن لبنانی

بستن شال و روسری لبنانی کار پیچیده‌ای نیست.

شال روسری بستن لبنانی

برای بستن روسری و شال به شیوه لبنانی کافی‌ست مطالبق شکل مراحل را طی کنید.

بستن شال روسری لبنانی

در روش بستن شال و روسری لبنانی می‌توان علاوه‌بر این موارد از خلاقیت خودتان هم کمک بگیرید.

بستن روسری شال لبنانی

بستن روسری و شال لبنانی زیبایی دوچندانی را برای شما به همراه خواهد داشت.

شال و روسری بستن لبنانی

از این گذشته بستن روسری و شال لبنانی می‌تواند حجاب شما را به طور کامل حفظ کند. شما هم می‌توانید با تمرین کافی در بستن روسری خود بدین روش، تبحر و مهارت کافی را به دست آورید. علاوه بر روش لبنانی، روش‌های متعدد و جدید دیگری هم برای بستن شال و روسری وجود دارد.

در آینده روش‌های مختلفی از بستن شال را به‌منظور داشتن حجابی کامل و در‌عین‌حال شیک ارائه خواهیم داد. شما هم می‌توانید با‌توجه‌به استایل و ظاهر خویش مناسب‌ترین مدل را انتخاب و اجرا کنید.

کافی است تا با استفاده از مراحل نشان‌داده‌شده در تصاویر، چند بار در منزل نحوۀ بستن شال را تمرین کنید تا بدین ترتیب پس از مدتی به‌راحتی بتوانید در موقعیت‌ها و شرایط مختلف از مدل مورد‌علاقۀ خود برای بستن شالتان استفاده کنید.

علاوه‌براین، شایان ذکر است که نه‌تنها مدل بستن شال و روسری در جذاب‌تر دیده‌شدن شما مؤثرند، بلکه انتخاب رنگ و جنس آن‌ها هم تأثیر قابل‌توجهی بر ظاهر شما خواهد داشت.

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان