سرهنگ پارسا خبر داد

پلمپ کارگاه غیر مجاز تولید نبات و آبنبات غیربهداشتی در شهرستان ورامین

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت شرق استان تهران از پلمپ کارگاه غیر مجاز تولید نبات و آبنبات غیر بهداشتی در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمود پارسا رئیس پلیس اطلاعات و امنیت شرق استان تهران اظهار کرد:ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت در بازدید از صنوف و اماکن تولیدی در سطح شهرستان ورامین موفق به کشف و شناسایی یک کارگاه تولید غیر مجاز نبات و آبنبات غیر بهداشتی شدند.

وی افزود: در بازرسی اولیه از این کارگاه که با حضور کارشناسان اداره صنعت و معدن و اداره بهداشت انجام شد، هیچ گونه مدارک مبنی بر فعالیت مجاز پیدا نشد.

سرهنگ پارسا تصریح کرد: در این کارگاه بیش از 15 تن فرآورده‌های قندی از نوع نبات و آبنبات کشف و با دستور مقام قضایی توقیف و مکان مورد نظر پملب شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت شرق استان تهران با اشاره به معرفی مالک این کارگاه به مراجع قضایی خاطر نشان کرد: پلیس با افراد هنجار شکنی که با به خطر انداختن جان مردم به دنبال ثروت اندوزی هستند به شدت برخورد خواهد کرد و مردم هم با مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک می‌توانند با تلفن 110 یاور پلیس در برخورد با اینگونه افراد باشند.

کشف 15 تن آبنبات غیربهداشتی از یک کارگاه در ورامین

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر