بختیاری در خطبه های نماز جمعه تهران:

جسم و روح برجام بارها زیر پا گذاشته شده است

نماینده دفتر تحکیم وحدت در خطبه های نماز جمعه تهران گفت: پس از اجرایی شدن برجام، بارها و بارها جسم و روح برجام زیر پا گذاشته شده است.

جسم و روح برجام بارها زیر پا گذاشته شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی بختیاری نماینده دفتر تحکیم وحدت، امروز در خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به حضورنیافتن مقامات دولتی در روز دانشجو در دانشگاه ها و فرصت ندادن به تشکل های دانشجویی برای بیان عقاید خود اظهار کرد: این مساله به منزله عدم پاسخگویی دولت به مطالبات دانشجویان است. این موضوع با شعارهای رئیس جمهور در ایام انتخابات مبنی بر آزادی بیان و فعال شدن دانشگاه ها، در تعارض آشکار است.

وی افزود: تشکل های دانشجویی باید از همه احزاب مستقل و رهرو ساخت جامعه اسلامی باشند.  

بختیاری درباره رفتار برخی مسئولین دولتی در زلزله کرمانشاه گفت: برخی مسئولین دولتی با رفتارهای توهین آمیز خود نشان دادند که مستضعفین جایگاهی برای آن ها ندارند. یکی از مسئولین گفت که ما قیم مردم در حل مشکلات مردم نیستیم؛ اگر دولت قیم نباشد، پس چه کسی باید به امورات مردم رسیدگی کند؟

بختیاری در ادامه با اشاره به تحریم های «کاتسا» گفت: پس از اجرایی شدن برجام، بارها و بارها جسم و روح برجام زیر پا گذاشته شده است. تحریم های کاتسا، بندهای 27 و 28 برجام توسط آمریکا را دچار نقص فاحش کرده است.

نماینده دفتر تحکیم وحدت تصریح کرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری، برای مصون ماندن اقتصاد کشور از تحریم های جدید، باید دلار از چرخه مبادلات بین المللی حذف شود. مسئولان باید هر چه سریع تر نسبت به حذف دلار که وسیله سلطه آمریکا بر ملت های جهان شده است، اقدام کنند.

بختیاری در ادامه با اشاره به اظهارات رئیس جمهور فرانسه درباره توان موشکی جمهوری اسلامی تاکید کرد: همگان باید بدانند که ملت ایران در برابر برد موشک هایش کوتاه نخواهد آمد.  

وی درباره مساله فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی با بازداشت صدها انسان بی گناه، ننگی بر ننگ های دیگر خود افزود. آمریکا با انتقال سفارت خود به «قدس» و تبدیل این شهر به پایتخت اسراییل، به نهایت عجز خود رسیده است.

بختیاری افزود: این صدای زنگ نابودی اسراییل است. تا نابودی این رژیم از پای نخواهیم نشست و این غده را به گورستان تاریخ خواهیم برد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر