ستوان یکم ایمانی خبر داد

شکارچیان پرندگان مهاجر دستگیر شدند

فرمانده پاسگاه مرزی دریایی انبارسر پایگاه دریابانی امیرآباد از دستگیری تعدادی از شکارچیان غیر مجاز پرندگان مهاجر در سطح حوزه استحفاظی پاسگاه خبر داد.

شکارچیان پرندگان مهاجر دستگیر شدندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ستوان یکم محمد ایمانی فرمانده پاسگاه مرزی دریایی انبارسر اظهار کرد: برابر کسب خبر از منابع و مخبرین، مبنی بر شکار غیرمجاز پرندگان مهاجر و کمیاب دستگیری شکارچیان غیر مجاز در دستور کار دریابانان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، ستوان یکم ایمانی بیان داشت: بلافاصله ماموران اکیپ گشت خودرویی به محل های شکار پرندگان در منطقه «چپکرود و نفت چال» اعزام و پس از گشت و انجام کمین در پوشش جنگلی منطقه و در کنار ساحل دریا، موفق به شناسایی دو تن از شکارچیان شدند.

ستوان یکم ایمانی در ادامه گفت: دریابانان در منطقه، با خودرو و به صورت ضربتی حرکت و با پوشش کامل منطقه توانستند؛ به صورت غافلگیرانه، به صورتی که شکارچیان مبهوت حضور و سرعت عمل دریابانان شده بودند؛ آن‌ها را در هنگام شکار و با اسلحه شکاری غیر مجار دستگیر کنند.

وی افزود: در این عملیات های نفس گیر دریابانان موفق شدند تعداد دو شکارچی غیرمجاز را به همراه دو قبضه اسلحه بدون مجوز با تعداد قابل توجهی مهمات مربوطه و کوله شکار، دستگیر و توقیف کنند.

فرمانده پاسگاه مرزی دریایی انبارسر در پایان گفت: شکارچیان غیرمجاز و سلاح های توقیف شده جهت سیر مراحل قانونی به پاسگاه انبارسر دلالت داده شدند.

دستگیری شکارچیان پرندگان مهاجر در انبارسر

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان