تاریخچه اوریاژ و پیوند ۲۰۰۰ ساله آن با کوه های آلپ

علامت تجاری اوریاژ از زمان تأسیس در سال ۱۹۹۲ تاکنون هرآنچه پوست حساس نیاز دارد را به لطف تخصص بین المللی در زمینه ی درماتولوژی، برآورده کرده است. تمام محصولات روزانه، دوره ای، مرطوب کننده، ضد چروک و ترمیم کننده این شرکت از خواص بی نظیر آب معدنی اوریاژ بهره مند هستند. این مسأله به طور کلی صرف نظر از سن و نوع پوست شما صادق است.

علامت تجاری اوریاژ از زمان تأسیس در سال 1992 تاکنون هرآنچه پوست حساس نیاز دارد را به لطف تخصص بین المللی در زمینه ی درماتولوژی، برآورده کرده است. تمام محصولات روزانه، دوره ای، مرطوب کننده، ضد چروک و ترمیم کننده این شرکت از خواص بی نظیر آب معدنی اوریاژ بهره مند هستند. این مسأله به طور کلی صرف نظر از سن و نوع پوست شما صادق است.

پی بردن به تاریخچه اوریاژ و محصولات این شرکت در گرو شناختن چشمه ی اوریاژ و همچنین پیشرفت های باورنکردنی طی سالیان متمادی است که این شرکت تابحال مشغول آن بوده است. با بامیلو بلاگ همراه باشید.

رشته کوه آلپ، شریان 2000 ساله حیات اوریاژ

از حدود 2000 سال پیش رومی ها از آب معدنی که اکنون در دسترس ماست، باخبر بودند. در زمان جنگ {قوم} گل ها (Gallic Wars)، رومی ها در رشته کوه آلپ توقفی داشتند و در دامنه ی کوه های بلدون (Belledonne) چشمه ای یافت کردند. آنها دریافتند که این آب خاصیت التیام بخش دارد. بدین ترتیب اولین مرکز آب درمانی خود را در این ناحیه احداث کردند.آثار باستانی یافت شده در محل چشمه آب گرم اوریاژ شاهدی بر این مدعا است.

200 سال فعالیت در زمینه آب معدنی

در سال 1823 اولین مرکز آب درمانی در محل حمام باستانی رومی ها احداث شد. سپس در سال 1877 این مرکز به عنوان مکانی عام المنفعه شناسایی و به رسمیت شناخته شد. مرکز آب درمانی Uriage-les-Bains در سال 1920 به یک مرکز مدرن و شناخته شده تبدیل شد. مرکزی که بارها مورد تأیید مجامع رسمی اروپایی قرار گرفته است. این مرکز آب درمانی حدود 2 قرن است که در خدمت مبتلایان به بیماری ها و عارضه های پوستی است. البته مدت ها قبل از احداث این مرکز افراد محلی و بومی از خواص بی نظیر این چشمه برخوردار بودند.

در سال 1823 مارکیز د گاثرون (Marquise de Gautheron) صاحب قلعه ی اوریاژ، اولین مرکز آب معدنی را در زمین های خود احداث نمود. متعاقباً آکادمی پزشکی آلمان پس از مطالعات و آزمایش های لازم خواص منحصر به فرد این آب معدنی را تأیید کرد. این مرکز در دهه ی 1920 به یکی از مراکز آب درمانی مدرن تبدیل شد. در آن زمان شخصیت های معروفی مانند کوکو شانل (Coco Chanel)، کولت (Colette) و ادمون روستان (Edmond Rostand) برای اقامت و بهره گیری از این مرکز آب درمانی از اوریاژ دیدن می کردند.

25 سال سابقه در مراقبت از پوست

در سال 1992 یعنی حدود 25 سال پیش علامت تجاری اوریاژ به ثبت رسید و اولین محصولات مراقبت از پوست این شرکت بر پایه ی آب معدنی اوریاژ ساخته و روانه ی بازار شدند. در سال 2001 کارخانه ی تولید محصولات این شرکت در کنار چشمه اوریاژ بنا شد. تا انتهای سال 2009 تمام آزمایشگاه های پوست این شرکت منسجم و یکپارچه شده بودند. اوریاژ با محافظت از ترکیبات منحصر به فرد موجود در آب معدنی، خواص آن را به تمام مصرف کنندگان محصولات مراقبت از پوست اوریاژ نیز هدیه می دهد.

همه ی محصولات جدیدی که توسط شرکت تولید می شوند به لحاظ کیفیت و اصالت مورد تأیید متخصصان پوست و مو قرار می گیرند. چندی بعد آزمایشگاه پوست و مو شرکت به صورت رسمی شروع به کار کرد. برای کنترل کامل بر مراحل ساخت، کارخانه ی تولید محصولات در کنار چشمه احداث شده است. این کارخانه از استانداردهای سخت گیرانه ی صنایع دارویی تبعیت می کند. آزمایشگاه های پوست اوریاژ شرایط انتقال و امکانات بسته بندی مخصوص به خود را دارند.

سال های اخیر و ادامه پیشرفت های چشمگیر

در سال 2011 آزمایشگاه های اوریاژ به بخش مراقبت از پوست و مو شرکت بین المللی پویگ (Puig) پیوست. در سال 2017 محصولات این شرکت در بیش از 70 کشور جهان یافت می شود. اوریاژ به یکی از پیش قراولان محصولات مراقبت از پوست در جهان تبدیل شده است. هر روز هزاران محصول این شرکت از فرانسه به 70 کشور جهان ارسال می شود.

با بیش از 20 سال تجربه در زمینه ی تولید محصولات مراقبت از پوست در همکاری با متخصصین پوست و داروخانه های پیشرو جهان این شرکت به یک علامت تجاری معتبر تبدیل شده است. تمامی محصولات اوریاژ در کلینیک های تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد و صحت ادعای آنها همگی مورد تأیید است.

همه ی محصولات مراقبت از پوست با توجه به یک منشور سختگیرانه مطابق با استانداردهای دارویی تهیه شده است. فرمول های ضد آلرژیک، غیر کمدوژنیک، بدون پارابن و با حداقل غلظت نگهدارنده ها برای مراقبت از پوست های حساس در دستور ساخت آنها رعایت می شود.

آب معدنی بی نظیر اوریاژ با ترکیبات انحصاری حاصل از تحقیقات زیست‌فناوری در بالاترین سطح استانداردهای جهانی ترکیب می شود. این ترکیبات در بیشتر محصولات اوریاژ یافت می شود.

محصولات این شرکت خوش نام فرانسوی با انواع پوست سازگار بوده و در همه ی سنین قابل مصرف است.

منبع: uriage

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان