اسکرین شاتی که جای سنسور اثر انگشت گلکسی S۹ را لو داد!

در گیر و دار اخبار سامسونگ گلکسی S۹ خبری منتشر شد که موقعیت قرارگیری سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی را لو داد. طبق این گزارش، سامسونگ جای این سنسور را احتمالا به زیر دوربین پشتی تغییر داده است.

اسکرین شاتی که جای سنسور اثر انگشت گلکسی S9 را لو داد!
اسکرین شاتی که جای سنسور اثر انگشت گلکسی S9 را لو داد!

در گیر و دار اخبار سامسونگ گلکسی S9 خبری منتشر شد که موقعیت قرارگیری سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی را لو داد. طبق این گزارش، سامسونگ جای این سنسور را احتمالا به زیر دوربین پشتی تغییر داده است.

داستان از این قرار است که اسکرین شاتی منسوب به اپلیکیشن سلامتی (Health App) گلکسی S9 منتشر شده که عکس شماتیک برنامه، جای سنسور اثر انگشت گوشی را لو می‌دهد. شاید هنوز برای اثبات این موضوع و استناد به تصویر شماتیک ساده، زود باشد تا درمورد تغییر موقعیت سنسور تشخیص اثر انگشت گلکسی S9 قضاوت کنیم. با این حال، جای نامناسب این سنسور در گوشی‌های گلکسی S8 و نوت8 برهیچ کسی پوشیده نیست و نزدیک بودن آن به دوربین و احتمال لکه شدن لنز مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است.

برای همین احتمال می‌دهیم که سامسونگ برای تغییر موقعیت این سنسور باید فکری بیاندیشد تا درکنار زبان طراحی شکیل و شیک گوشی‌های جدیدش، سنسور را هم در جای مناسب‌تر قرار دهد. انتشار همین گزارش از تصمیم جدی سامسونگ برای تغییر جای سنسور تشخیص اثر انگشت خبر می‌دهد و احتمال تغییر جای این حسگر به زیر دوربین را هم زیاد می‌کند.

نظر شما درمورد موقعیت فعلی حسگر تشخیص اثر انگشت پرچم‌دارهای امسال سامسونگ چیست؟

منبع: PhoneArena

2+
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر