ماهان شبکه ایرانیان

دکوراسیون آپارتمان های کوچک، کلید زندگی بزرگ در منزل کوچک!

اجازه ندهید کوچک بودن منزلتان شما را از داشتن دکوراسیون محبوبتان محروم کند! همه ما می دانیم که در طراحی فضاهای کوچک با چالش های بسیاری مواجه می شویم اما راه های زیادی برای غلبه بر آن ها هم هست

اجازه ندهید کوچک بودن منزلتان شما را از داشتن دکوراسیون محبوبتان محروم کند! همه ما می دانیم که در طراحی فضاهای کوچک با چالش های بسیاری مواجه می شویم اما راه های زیادی برای غلبه بر آن ها هم هست. کلید زندگی بزرگ در یک منزل کوچک استفاده از وسایل مناسب است. وسایلی که مانند قطعات پازل در کنار هم قرار می گیرند و با استفاده حداقل از فضا بیش ترین کاربری را دارند.

چیدمان منزل کوچک

در این مطلب با من همراه باشید، وسایلی در چیدانه به شما معرفی خواهم کرد که کلید داشتن فضاهای رویایی شما در دکوراسیون منزل کوچک تان هستند.

منزل کوچک،میزهای تو در تو

میزهای تو در تو در دکوراسیون آپارتمان های کوچک

به هرکسی که این میزها و مبلمان را اختراع کرده باید لقب قهرمان دکوراسیون فضاهای کوچک را داد. ساختار این مبلمان که هرکدام زیر دیگری جای می گیرد آن ها را به انتخابی عالی برای فضاهای کوچک تبدیل کرده است. میزهای عسلی این سبک مبلمان یکی از شناخته شده ترین وسایلی است که معمولا همه از آنها استفاده می کنند و در ست های سه تایی در بازار موجود هستند.

میز کافی

میز و صندلی کمجا

550000تومان
میز عسلی مدرن دوناریه

میز عسلی مدرن دوناریه

نامشخص
میز جلو مبلی مدل CFT-4-O

میز جلو مبلی مدل CFT-4-O

نامشخص

منزل کوچک آینه های بزرگ

معجزه آینه های بزرگ در آپارتمان های کوچک

آینه ها نور را منعکس می کنند و باعث می شوند فضا بزرگ تر از آنچه که هست به نظر برسد. بهتر است به جای استفاده از چند آینه از یک آینه بزرگ استفاده کنید اما اگر علاقه مند به داشتن چند آینه هستید بهتر است آینه هایی با فریم های ساده را انتخاب کنید تا از ایجاد ناهنجاری در فضا بپرهیزید. آینه را ترجیحا مقابل پنجره قرار دهید تا از نور طبیعی بیش تری را در طول روز بهرمند شوید.

آینه دکوراتیو هنرکده کریستال

آینه دکوراتیو هنرکده کریستال

72500تومان
آینه دکوراتیو هنرکده کریستال

آینه دکوراتیو هنرکده کریستال

80500تومان
آینه دکوری طرح الماس چهارگوش دکوراک

آینه دکوری طرح الماس چهارگوش دکوراک

300000تومان

منزل کوچک،نیمکت لمسه

مبلمان قابل انعطاف در دکوراسیون منزل کوچک

این اسم را من برای این نوع مبلمان انتخاب کردم، چون راستش را بخواهید مبلمان مورد علاقه من هستند. این اسم به آن دسته از مبلمان تعلق می گیرد که می توان برای اهداف مختلفی از آن ها استفاده کرد؛ مبلمانی که در کسری از ثانیه تغییر کاربری می دهند به عنوان مثال یک نیمکت لمسه می تواند در اطراف اتاق حرکت کند و به عنوان صندلی یا میز چای و قهوه استفاده شود.

صندلی چوبی کوتاه

صندلی چوبی کوتاه

نامشخص
 نیمکت پارچه و چوب طرح دار

نیمکت پارچه و چوب طرح دار

1100000تومان
نیمکت لمسه دوگر

نیمکت لمسه دوگر

نامشخص

منزل کوچک، قفسه های شناور

شلف در دکوراسیون آپارتمان های کوچک

استفاده از این قفسه ها یک راه حل درخشان برای اتاق های کوچک به شمار می رود. از نظر بصری خطی هستند و فضای بصری غیر ضروریی اشغال نمی کنند. به راحتی روی هر دیواری نصب می شوند. زمانی که قصد استفاده از این شلف ها را دارید از اینکه بالا نصب شوند نترسید چرا که استفاده از فضای عمودی در فضاهای کوچک بسیار مهم است پس تا جایی که جسارت دارید یکی را بالای دیگری نصب کنید.

شلف 5*20*60 دکوراحت

شلف 5*20*60 دکوراحت

40000تومان
شلف دیواری پایپینگ

شلف دیواری پایپینگ

190000تومان
شلف چوبی

شلف چوبی

60000تومان

اگر همچنان از کمبود جای خود در دکوراسیون آپارتمان کوچک تان رنج می برید، شاید ایده های مطالب زیر نجاتتان دهد:

نویسنده: فاطمه مرادی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان