ماهان شبکه ایرانیان

آینه در فنگ شویی، برای خانه آسپرین تجویز کنید!

آینه در فنگ شویی به آسپرین معروف است چرا که اگر هوشمندانه استفاده شود، شگفتی می آفریند. آینه ها فضای خانه را بزرگ تر و روشن تر نمایان می کنند این در حالی است که اگر طبق اصول فنگ شویی به کار روند انرژی مطلوبی را هم وارد منزلتان می کنند

آینه در فنگ شویی به آسپرین معروف است چرا که اگر هوشمندانه استفاده شود، شگفتی می آفریند. آینه ها فضای خانه را بزرگ تر و روشن تر نمایان می کنند این در حالی است که اگر طبق اصول فنگ شویی به کار روند انرژی مطلوبی را هم وارد منزلتان می کنند. البته مهم است که بدانید چطور از آینه ها استفاده کنید چون می تواند نتیجه عکس هم داشته باشد. ممکن است با استفاده غلط انرژی های نا مطلوب را به خانه بیاورید. با چیدانه همراه باشید تا بهترین و بدترین محل های قرارگیری آینه در منزلتان را از ورودی تا اتاق خواب بشناسید!

فنگ شویی، آینه در ورودی

آینه در ورودی اصلی خانه! خوب یا بد؟

استفاده از آینه دقسمت ورودی خانه اغلب خوب است. اگر ورودی کوچکی دارید حجم بیش تری نور را وارد فضای ورودی می کند و به شما این امکان را می دهد تا قبل از خروج از خانه خودتان را چک کنید. با استفاده از یک آینه شیک شما به راحتی دارای یک ورودی اصیل و شیک با کلی انرژی مثبت می شوید. 

توجه کنید!!! آینه نباید رو به روی در ورودی باشد. در فنگ شویی این کار باعث ورود انرژی های نا مطلوب به درون خانه می شود.

این آینه ها در چیدانه مناسب ورودی شما هستند:

آینه دکوراتیو گرد یاشیل

آینه دکوراتیو گرد یاشیل

نامشخص
قاب آینه طلایی پتینه

قاب آینه پتینه طلایی

نامشخص
آینه دکوراتیو یاشیل

آینه دکوراتیو یاشیل

نامشخص

فنگ شویی، آینه در راه پله

آینه و پله ها! خوب یا بد؟

شما می توانید به همان شکلی که در ورودی توضیح دادیم برای پله ها و راهرو هم از آینه استفاده کنید. در تصویر بالا به محل قرار گیری دو آینه دقت کنید. آینه ورودی و آینه راه پله هر دو به درستی قرار گرفته اند . چیزی که مهم است دقت شما در عدم ایجاد تداخل آینه ها با یکدیگر است به طور مثال شاید آینه نسبت به وردی مکان مناسبی داشته باشد اما هم زمان روبه روی پله باشد که درست نیست . به رابطه آینه با دیگر فضا ها نیز باید دقت کنید!

توجه کنید!!! از آینه رو به روی پله ها استفاده نکنید. در فنگ شویی این کار باعث القای حس نا امیدی و غیر قابل اعتماد بودن در انسان می شود.

فنگ شویی،آینه های روبه روی هم

آینه های رو به روی هم! خوب یا بد؟

وجود آینه بزرگ و زیبا در یک نشیمن یا پذیرایی جذابیت فوق العاده ای به فضا می بخشد و علاوه بر آن نور و عمق بیش تری به فضا هدیه می کند اما قرار دادن دو آینه مقابل هم به طوری که منعکس کننده یک دیگر باشند فنگ شویی را به چالش می کشد! این نوع استفاده از آینه ها برای همه جا مناسب نیست چون باعث به وجود آمدن یک سطح انرژی پایدار در فضا می شود و ایجاد هیجان می کند اگر در جای درست استفاده نشود، باعث آشفتگی انسان و هرج و مرج می شود. 

فنگ شویی، آینه بالای شومینه

آینه بالای شومینه! خوب یا بد؟

یک سنت قدیمی فنگ شویی استفاده از یک آینه بزرگ بالای شومینه است. حتما توصیه می شود! این کار باعث آرام کردن عنصر دیگر فنگ شویی یعنی آتش می شود. با این کار حجم انرژی سیال در فضا را متعادل می کنید و آرامش را در شب های سرد زمستان مهمان همیشگی منزتان می کنید. 

این آینه ها در چیدانه برای نصب بر دیوار نشیمن مناسب شما هستند:

آینه دیواری کالیگرافی

آینه دیواری کالیگرافی

3500000تومان
آینه کاری دکوراتیو

آینه کاری دکوراتیو

نامشخص
آینه مدرن شانو مدل دارسی هنرکده کریستال

آینه مدرن شانو مدل دارسی

104500تومان

فنگ شویی، آینه در اتاق خواب

آینه بالای تخت! خوب یا بد؟

فنگ شویی استفاده از آینه ، هرچند کوچک را بالای سرتان ابدا توصیه نمی کند! علاوه بر خطری که ممکن است وجود یک جسم سنگین بالای سرتان ایجاد کند؛ آینه ها همواره باعث به جریان در آمدن انرژی در اتاق می شوند و توانایی ربودن خواب راحت را از شما دارند .چرا که اجازه خروج انرژی های نا مطلوب از بدن شما را نمی‌دهد.

توجه کنید!!! استفاده از آینه در اتاق خواب به طوری که منعکس کننده تخت خواب باشد نیز در فنگ شویی ابدا توصیه نمی شود.

فنگ شویی، آینه در آشپزخانه

آینه در آشپزخانه! خوب یا بد؟

آشپزخانه دارای دو عنصر فنگ شویی است: آب و آتش . آشپزخانه محل شاد و پر تحرک خانه محسوب می شود و آینه انرژی آرام کننده ای را همانند آب به فضا وارد می کند که این کار باعث خنثی شدن انرژی آتش می شود و فضای آشپزخانه را کسل کننده می کند. برای حفظ نشاط قلب خانه ، فنگ شویی استفاده از آینه هرچند کوچک و تزیینی را به شما پیشنهاد نمی کند.

فنگ شویی، آینه در دفتر کار

آینه در دفتر کار! خوب یا بد؟

استفاده از آینه در دفتر کار یا اتاق مطالعه کودکان باید بسیار هوشمندانه باشد. قرار دادن آینه پشت میز مطالعه در فنگ شویی اصلا توصیه نمی شود و استفاده از آینه به صورتی که رو به روی درب ورودی اتاق قرار داشته باشد و منعکس کننده درب باشد باعث ایجاد انرژی های نا مطلوب و عدم تمرکز می شود. در مکان هایی غیر از موارد ذکر شده نصب آینه بلامانع است .

اگر همین حالا تصمیم گرفتید مطابق با این مطلب در منزلتان از آینه استفاده کنید، بهتر است سری به محبوب ترین آینه های ما در چیدانه بزنید!

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو

نامشخص
آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو

نامشخص
آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو

نامشخص

نویسنده: فاطمه مرادی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان