ماهان شبکه ایرانیان

گزارش موندو از دیدار امشب؛

بارسلونا بازی با ویارئال را یک فینال می‌داند

بازیکنان بارسلونا متحد شدند تا به هر قیمتی ویارئال را در دیدار یکشنبه شب شکست دهند.

بارسلونا بازی با ویارئال را یک فینال می‌داند

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم فوتبال بارسلونا که در دو دیدار قبل در لالیگا مساوی کرده‌اند می‎خواهند از بازی با ویارئال 3 امتیاز را بگیرند و به این بازی به چشم یک فینال نگاه می‎کنند. این بازی قرار است یکشنبه‎شب در ورزشگاه دلاسرامیکا برگزار شود.

موندو دپورتیوو نوشت بازیکنان بارسلونا که تا اینجا روند خوبی در بازی‌ها داشتند می‌دانند که این بازی در ادامه مسیر آن‌ها برای رسیدن به قهرمانی بسیار مهم است. اگر در این بازی برنده شوند در ادامه مسیر به سمت قهرمانی حرکتی راحت‎تر خواهند داشت، البته که این را هم می‎دانند که امتیاز از دست دادن باعث کم شدن فاصله با رقبا و مخصوصا از بین رفتن بیشتر اعتماد به نفس خواهد شد.

اگرچه در جدول رده‏‎بندی والنسیا و اتلتیکومادرید نزدیک‎تر هستند، باز هم بارسایی‌ها نگران رقابت با رئال مادرید هستند و این احتمال را می‌دهند که شاگردان زیدان اوج گرفته و در جدول نزدیک‎تر شوند.

با توجه به این که بارسلونا فصل گذشته هم در بازی با ویارئال امتیاز از دست داد، بازیکنان این تیم این بار هم می‎دانند که کار سختی پیش رو دارند. حتی این را می‌دانند که مساوی و یک امتیاز هم برایشان مناسب نیست.

به همین دلیل بازیکنان تیم متحد شدند تا هرطور شده بازی امشب را ببرند و با 3 امتیاز از ورزشگاه خارج شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان