ماهان شبکه ایرانیان

پافشاری برای جذب مهاجم لهستانی؛

رئال مادرید در ژانویه برای خرید «لواندوفسکی» اقدام می‎کند

باشگاه رئال مادرید برای چندمین بار در فصل نقل و انتقالات زمستانی می‎خواهد برای خرید مهاجم لهستانی بایرن مونیخ اقدام کند.

رئال مادرید در ژانویه برای خرید «لواندوفسکی» اقدام می‎کند

به گزارش خبرگزاری مهر، این واقعیت که تیم فوتبال رئال مادرید می‎خواهد در ماه ژانویه مهاجمی جدید بخرد باعث شده شایعات زیادی در اینباره مطرح شود و بازیکنان زیادی به این تیم نسبت داده شوند. یکی از بازیکنانی که به تیم مادریدی نسبت داده می‎شود روبرت لواندوفسکی است.

این اولین بار نیست که از مهاجم لهستانی به عنوان گزینه خرید رئال مادرید یاد می‎شود و پیش از این هم رئال دو بار سعی کرده بود او را به خدمت بگیرد. اما هر بار فقط پیش توافق امضا شده و انتقال، نهایی نشده است.

حتی زمانی بود که لواندوفسکی قول داده بود رفتن به بایرن را منتفی کند، که البته هرگز این اتفاق نیفتاد. زمانی که او قرار بود به بایرن برود هم تیم آلمانی او را می‎خواست و هم مادرید و لواندوفسکی هم هر دو تیم و شرایطشان را دوست داشت. در نهایت هم تصمیم گرفت در آلمان به کارش ادامه دهد.

او حالا 29 ساله است و در نتیجه زمان مناسبی برای رئال مادرید است که او را به خدمت گیرد. شاید این بار رئال در صورتی که واقعا در ژانویه برای خرید او اقدام کند موفق شود او را به خدمت گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان