شایعات گوگلی: به زودی Ultra Pixel برای رقابت با آیفون X رونمایی خواهد شد

شایعات تازه حاکی از آن است که گوگل به زودی در مراسم ۱۲ مهر خود با محصولی شگفت‌انگیز همه را غافلگیر خواهد کرد. اولین چیزی که تقریبا با اطمینان می‌توان درباره این اسمارت‌فون گفت، این  است که در کنار رونمایی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ اکس‌ال نام آن اولترا پیکسل خواهد بود.

شایعات گوگلی: به زودی Ultra Pixel برای رقابت با آیفون X رونمایی خواهد شد

شایعات تازه حاکی از آن است که گوگل به زودی در مراسم 12 مهر خود با محصولی شگفت‌انگیز همه را غافلگیر خواهد کرد. اولین چیزی که تقریبا با اطمینان می‌توان درباره این اسمارت‌فون گفت، این  است که در کنار رونمایی پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس‌ال نام آن اولترا پیکسل خواهد بود.

 

آرین ماینی از کاربران فعال توییتر که در این شبکه با نام Mrwhosetheboss شناخته می‌شود جدیدا با انتشار ویدیویی برخی از اسلایدهای ویژه نمایش در مراسم گوگل را لو داده است. یکی از این اسلایدها عبارت Ultra Pixel. Phone by Google به وضوح به چشم می‌خورد.

 

 

ماینی می‌گوید اولترا پیکسل قرار است با دو دوربین و نوع جدیدی از سنسور اثرانگشت روانه بازار شود. هنوز مشخص نیست که تکنولوژی مورد استفاده در این اسکنر اثرانگشت جدید چه خواهد بود، اما این کاربر تویتر احتمال می‌دهد که سنسور در زیر نمایشگر جاسازی شده باشد.

 

در اسلاید دیگری هم سه نوع مختلف موبایل قابل مشاهده است که برخی حدس می زنند قرار است به جز اولترا پیکسل، اسمارت‌فونهای پیکسل 2 هم در این مراسم رونمایی خواهند شد.  همچنین به نظر می‌رسد در پیکسلهای جدید قابلیت تازه‌ای در لانچر اندروید اضافه خواهد گردید  که شامل لایه ویژه نرم‌افزارهای گوگل است که بر بالای دیگر اپلیکیشنها اجرا خواهند شد.

 

بنابر گزارش برخی منابع، اولترا پیکسل احتمالا فاقد دکمه‌های ناوبری مرسوم اندروید (هوم، بک و مولتی‌تسک) خواهد بود و به جای آن برای گشت و گذار در سیستم عامل اندروید از فناوری حرکات دست fluid بهره‌مند خواهد شد. احتمالا این تکنولوژی هم چیزی شبیه ایده اپل برای حذف دکمه هوم در آیفون X باشد.

 

 

تنها منبعی در اینترنت که اولین بار نام اولترا پیکسل را مطرح می‌کند همین ویدیو است، لذا شکاکانه باید به آن نگریست. مخصوصا اینکه تا کنون جزئیات بسیار زیادی درباره محصولات تازه گوگل با نامهای Pixel 2 و Pixel 2 XL منتشر شده است.  و از سویی اگر گوگل قصد معرفی چنین محصول مهمی را داشته باشد، شاید چندان سخت نباشد که تا آخرین لحظه اطلاعات آن را به شدت محرمانه حفظ کند. و از سویی برخی منابع سایت اندروید پلیس معتقدند که این اسلایدها به کلی ساختگی هستند.

 

به هر صورت تنها لازم است تا 4 اکتبر (12 مهرماه) منتظر بمانیم و همه واقعیات را در مراسم گوگل به تماشا بنشینیم.

 

در اینجا هم بد نیست نگاهی به این ویدیوی خبرساز بیندازید.

 

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان