۷۵۶ تهرانی در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند

۷۵۶ تهرانی در هفت ماهه نخست امسال در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۵ آمار ۴ درصد افزایش یافته است.

756 تهرانی در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادندبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، درهفت ماه امسال 756 نفر در تصادفات رانندگی استان جان خود را از دست داده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال 95 که تعداد موارد فوت ناشی از حوادث رانندگی 727 نفر اعلام شده بود 4 درصدافزایش یافته است.
بنا به گزارش پزشکی قانونی استان تهران، از کل جانباختگان تصادفات رانندگی درهفت ماه سالجاری 634 نفر مرد و 122 نفر زن بوده اند.

همچنین در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت آمده است معابر درون شهری با 551 مورد بیشترین فوت در اثر تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده اند و پس از آن جاده‌های برون شهری با 191 مورد، معابر و جاده‌های روستایی با 7 مورد قرار دارند و محل وقوع 7 مورد فوت ناشی از تصادفات نیز نامعلوم اعلام شده است.
براساس آمار پزشکی قانونی استان تهران درمهرماه سالجاری نیز 107 نفر در حوادث رانندگی استان جان باخته اند که از این تعداد 90 نفرمردو 17 نفرزن بودند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان