معرفی ده اپلیکیشن برتر اندروید برای قفل کردن برنامه‌ها

معرفی ده اپلیکیشن برتر اندروید برای قفل کردن برنامه‌ها

با وجود تمام راهکارهای امنیتی و قفل‌های صفحه گوناگون که مانع از ورود دیگران به محیط تلفن هوشمند شما می‌شود، باز هم ممکن است نیاز باشد برروی اپلیکیشن‌هایی که علاقه ندارید دیگران وارد آن‌ها شوند قفل گذاری کنید. چنین شرایطی ممکن است برای تمام کاربران پیش آید، مواقعی که تلفن هوشمندتان را دست فردی دیگر داده و از بابت ورود او به بخش‌های شخصی دچار نگرانی و اضطراب هستید. خوشبختانه راه حل این مشکل بسیار ساده است، تنها لازم است با نصب برنامه‌های مخصوص قفل کردن اپلیکیشن‌ها و مشخص کردن برنامه‌های مورد نظرتان مانند گالری، تلگرام و… خیال خودتان را راحت کنید. اگر در انتخاب این اپلیکیشن‌ها دچار مشکل شده‌اید، در این مقاله به معرفی ده اپلیکیشن برتر به این منظور می‌پردازیم، پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

AppLock

تیم توسعه دهنده DoMobile Lab اپلیکیشن مخصوص قفل گذاری خود با نام AppLock مدتی است که عرضه کرده‌اند و این برنامه توانسته است به یکی از برترین انتخاب‌های در میان دیگر برنامه‌ها تبدیل شود. در AppLock شما نه تنها می‌توانید برنامه‌های نصب شده برروی تلفن هوشمندتان را قفل کنید، بلکه تصاویر و ویدیوهای داخل گالری را نیز می‌توانید قفل کنید. از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به محافظت در برابر آنیستال کردن غیر عمدی، پشتیبانی از سنسور اثر انگشت جهت ساده‌تر کردن مراحل باز کردن قفل‌ها، تنظیمات تلفن مانند بلوتوث و… اشاره کرد. AppLock بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است و برای دسترسی به ویژگی‌های نسخه پرو می‌توانید تبلیغات را فعال کرده یا بصورت دلخواه مبلغی را به تیم توسعه دهنده برنامه اهدا کنید!


AppLock (IvyMobile بوسیله)

همچون اپلیکیشن قبلی، این بار نیز نام برنامه مورد نظر AppLock با این تفاوت که توسط تیم توسعه دهنده IvyMobile منتشر شده است. همانطور که انتظار می‌رسد، AppLock می‌توانید تمام اپلیکیشن‌های نصب شده برروی تلفن هوشمند شما را قفل کرده و حتی ویدیوها و عکس‌های داخل گالریتان را نیز قفل کند. برنامه برای بالا بردن ضریب امنیت خود دارای Pattern نامرئی و کیبورد اتفاقی می‌باشد که در شرایطی که کسی در حال دید زدن تلفن شما به منظور پیدا کردن رمزتان است به کمکتان بیایند. علاوه بر تمام قابلیت‌های مربوط به قفل کردن برنامه‌ها، تعویض تم، قابلیت تعویض آیکون برنامه‌ها به منظور پنهان کردن آن‌ها، انواع مختلف قفل‌های صفحه و… اشاره کرد. شما حتی می‌توانید تنظیماتی را تعیین کنید تا تلفن به صورت خودکار از افرادی که بیش از چند بار رمز را اشتباه وارد کردند عکس بگیرد تا بعدا بتوانید آن‌ها را شناسایی کنید. AppLock تمام امکانات نام برده را بصورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد، برای دریافت آن می‌توانید به فروشگاه پلی استور مراجعه کنید.


AppLock – Fingerprint Unlock

AppLock – Fingerprint Unlock برنامه‌ای است که توسط تیم توسعه دهنده Cheetah Mobile (سازندگان Clean Master) عرضه شده است. AppLock – Fingerprint Unlock فوق العاده ساده و بدون هیچ امکانات اضافه‌ای می‌باشد و تنها به شما اجازه می‌دهد تا از اثر انگشتتان برای باز کردن اپلیکیشن‌های قفل شده استفاده کنید. برنامه همچنین قابلیت عکس گرفتن از فردی که چند بار رمز اشتباهی را وارد کرده است نیز دارد. AppLock – Fingerprint Unlock می‌تواند تنظیماتی همچون وای‌فای، بلوتوث، تماس‌ها و… را قفل کند. AppLock – Fingerprint Unlock بصورت کاملا رایگان و بدون پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.


App Locker

App Locker یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ساده و مناسب قفل کردن برنامه‌هاست که بوسیله پترن یا اثر انگشت (اگر تلفنتان سنسور اثر انگشت داشته باشد) به شما اجازه می‌دهد برنامه‌هایتان را قفل کنید. علاوه بر تمام برنامه‌های نصب شده برروی تلفن هوشمندتان می‌توانید ویدیوها و عکس‌ها را نیز قفل کنید. ظاهر زیبای برنامه و امکانات شخصی سازی مانند تعویض و انتخاب تم برای همگام سازی برنامه با تم اصلی تلفن یکی از مزایای آن محسوب می‌شود. App Locker ممکن است برروی برخی از محصولات شیاومی یا هواوی کار نکند، پس درصورت به مشکل خوردن مطلع باشید که این مشکل بابت عدم پشتبانی برنامه رخ داده است. شما می‌توانید App Locker را بصورت کاملا رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


App Lock: Fingerprint Password

App Lock: Fingerprint Password اپلیکیشنی ساده و کاربردیست که به شما اجازه می‌دهد برنامه‌های خود را با استفاده از پین، پترن یا سنسور اثر انگشت قفل کنید. بوسیله این برنامه می‌توانید تمام اپلیکیشن‌های نصب شده برروی تلفن هوشمندتان را قفل کنید. App Lock: Fingerprint Password از ده زبان مختلف جهان پشتیبانی کرده و می‌تواند از تلفن شما در برابر برنامه‌های تازه نصب شده محافظت کند. App Lock: Fingerprint Password بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای 0٫99 دلار از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.


Norton App Lock

نام نورتون را به عنوان یکی از مشهورترین آنتی ویروس‌های دنیای کامپیوتر زیاد شنیده‌ایم. بنظر می‌رسد تیم توسعه دهنده آنتی ویروس نورتون یک اپلیکیشن رایگان برای قفل برنامه‌های تلفن هوشمند اندرویدی منتشر کرده‌اند که در لیست برترین برنامه‌ها در این زمینه نیز قرار میگیرد. علاوه بر اپلیکیشن‌های نصب شده، می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌ها را نیز قفل کرده و همچنین Norton App Lock به شما پیشنهاد می‌دهد که کدام برنامه‌ها نیاز به قفل شدن یا بالا بردن ضریب امنیتی دارند. علاوه بر قابلیت‌های ذکر شده Norton App Lock از فردی که تلاش کند قفل اپلیکیشن‌ها را باز کند نیز عکسبرداری می‌کند. شما می‌توانید Norton App Lock را بصورت کاملا رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Perfect App Lock

Perfect App Lock همچون دیگر اپلیکیشن‌های معرفی شده می‌تواند برنامه‌ها و برخی تنظیمات تلفن هوشمند شما را قفل کند و ویژگی‌هایی مشابه با آنچه تاکنون معرفی شد دارد. اما نکته جالب این برنامه که باعث شد آن را در این لیست قرار دهیم ایجاد شرایط دروغین برای جلوگیری از ورود دیگران به برنامه‌های شماست. Perfect App Lock بصورت خودکار ارورها و پیام‌های خطای مختلفی را حین باز کردن قفل برنامه‌ها برروی صفحه می‌فرستد تا کاربران را گمراه کرده و آن‌ها را از تلاش بیشتر برای پیدا کردن رمز مایوس کند. شما می‌توانید Perfect App Lock را بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای 2٫84 دلاری از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Smart AppLock

Smart AppLock نیز تمام خصوصیات ذکر شده برای دیگر برنامه‌ها را دارد و به شما اجازه می‌دهد تمام برنامه‌های نصب شده برروی تلفن هوشمندتان به همراه تنظیمات و تصاویر و ویدیوها را قفل کنید. نکته جالب درخصوص Smart AppLock این است که فضای قفل برنامه‌ها بگونه‌ای طراحی شده که کاربر احساس کند به قفل صفحه اولیه تلفن بازگشته است. از دیگر قابلیت‌های آن نیز می‌توان به استارت خودکار پس از ریبوت کردن دستگاه، اخطار هنگام تلاش‌های اشتباه حین وارد شدن و سنسور اثر انگشت برای دستگاه‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند اشاره کرد. شما می‌توانید Smart AppLock را بصورت کاملا رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


SpySoft AppLock

SpySoft AppLock می‌تواند یک گزینه جدی برای قرار گرفتن به عنوان قفل کننده برنامه‌های شما باشد. شما می‌توانید برنامه‌ها را با پسورد، پترن، پین و اثر انگشت قفل کنید که مورد آخر مخصوص افرادیست که تلفن هوشمندشان سنسور اثر انگشت را داشته باشد. همچون دیگر برنامه‌ها، SpySoft AppLock نیز از افرادی که تلاش می‌کنند وارد برنامه‌های شما شوند سلفی میگیرد. از قابلیت‌های جالب SpySoft AppLock می‌توان به پترن 18 در 18 بجای پترن معمولی 3 در 3 یا پیام‌ها و اخطارهای غلط و گیج کننده اشاره کرد که بسیار کارآمد خواهند بود. پشتیبانی از 30 زبان جهان نیز یکی دیگر از خصوصیات مثبت این برنامه محسوب می‌شود. شما می‌توانید SpySoft AppLock را بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای 4٫99 دلاری از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Vault

Aault علاوه بر خصوصیات دیگر برنامه‌های مرتبط، دارای ویژگی‌های متفاوتی نیز هست. شما می‌توانید علاوه بر برنامه‌ها و عکس‌ها و تصاویر، SMSها و کانتکت‌ها و تاریخچه تماس‌های خود را نیز قفل کنید. علاوه بر این Vault یک فضای امنیتی و شخصی را برای جستجو در اینترنت با خاطری آسوده برای شما فراهم می‌کند که در عمل چندان جالب نیست. علاوه بر این قابلیت ذخیره SMSها برروی فضای اینترنتی و برخی خصوصیات انتقال داده نیز در این برنامه وجود دارد. پیام‌ها و اخطارهای دروغین، قابلیت پنهان کردن برنامه و آلارم برای اعلام ورود غیر موفق از دیگر خصوصیات Vault محسوب می‌شوند. شما می‌توانید این برنامه را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر