ماهان شبکه ایرانیان

با ویرایش انحصاری مرسدس G۶۵ و AMG G۶۳ آشنا شوید!

کلاس G مرسدس بنز از سال ۱۹۷۹ در میان ما بوده است. اگر چه طی سال‌های اخیر مرتباً به روز رسانی شده اما پلتفرم پایه این خودرو همچنان دست نخورده باقی مانده است

با ویرایش انحصاری مرسدس G65 و AMG G63  آشنا شوید!

کلاس G مرسدس بنز از سال 1979 در میان ما بوده است. اگر چه طی سال‌های اخیر مرتباً به روز رسانی شده اما پلتفرم پایه این خودرو همچنان دست نخورده باقی مانده است. اما زمانیکه کلاس G تمام جدید در سال 2019 روانه بازار شود این حقیقت دست خوش تغییر خواهد شد. اما تا آن زمان شرکت مرسدس بنز مطمئن خواهد شد که نماد کنونی این شرکت با ویرایش انحصاری مرسدس AMD G63 و G65 از رده خارج شود. هر دو مدل در راس خط تولید کلاس G قرار دارند اما ویرایش انحصاری جدید این سری یه قدم جلوتر است.

 

نمای خارجی این خودرو با رنگ AMD Monza Grey Mango رنگ آمیزی شده است که یک آپشن اختیاری به شمار می‌رود. این خودرو با داشتن محافظ پشتی فلزی ضد زنگ، خطوط مسابقه‌ای AMG در جناحین خودرو، و چرخ زاپاس که به رنگ بدنه خودرو درآمده، ظاهر بصری دینامیک اسپورتی پیدا کرده است. مدل G63 مجهز به چرخ‌های آلومینیمی پنج میله‌ای دو قلو است در حالیکه مدل G65 به همراه چرخ‌هایی با همان طراحی پنج میله‌ای دو قلو از جنس آلومینیم سبک که با سرامیک جلا داده شده‌اند به بازار عرضه می‌شود. هر دوی این خودروهای SUV دارای آپشن اختیاری چرخ‌های آلومینیمی 21 اینچی می‌باشند. در داخل، این خودرو در پکیج انحصاری مجهز به امکاناتی از جمله پنل ابزار و صندلی‌های اسپورت AMG دو رنگ چرمی است.

 

خریداران این خودرو می‌توانند انواع طرح‌های دو رنگ را نیز انتخاب کنند. هر دو این خودرو‌ها دارای صندلی‌ها و قطعات پنل مرکزی درب با الگو الماسی شکل هستند. این خودرو همچنین دارای پکیج راحتی صندلی به همراه مولتی کانتور و همچنین صندلی‌هایی با کنترل دما برای راننده و مسافر جلویی می‌باشد. اما در ویرایش انحصاری در زیر کاپوت تغییراتی ایجاد نشده است. در این خودرو دو تریم با مشخصات موتور V8 توربو دو قلو 5 و نیم لیتری با 544 اسب بخار و موتور V12 توربو دو قلو 6 لیتری با قدرت 612 اسب بخار وجود دارد. قیمت ویرایش انحصاری مدل AMG G63 از 125,163 یورو آغاز می‌شود در حالیکه شروع قیمت مدل G65، 658,286 یورو است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان