تریلر فصل چهارم سریال Peaky Blinders را تماشا کنید + اطلاعات بیشتر

شبکه‌ی BBC Two به تازگی تریلری از فصل چهارم سریال Peaky Blinders منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را همراه با اطلاعات بیشتری مشاهده کنید.

تریلر فصل چهارم سریال Peaky Blinders را تماشا کنید + اطلاعات بیشتر

شبکه‌ی BBC Two به تازگی تریلری از فصل چهارم سریال Peaky Blinders منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را همراه با اطلاعات بیشتری مشاهده کنید.

 

جالب است بدانید در ماه می سال 2016 خبر تمدید این سریال برای فصل چهارم و پنجم منتشر شد که نشان از اعتماد به نفس سازندگان داشت؛ چراکه علاوه بر افزایش شمار تماشاگران بریتانیایی، آمریکایی‌هایی که مدام از نتفلیکس سریال می‌بینند (!) نیز با این سریال آشنا شدند و به سرعت آن را به محبوبیت رساندند.

تریلر فصل چهارم

 

با تماشای این تریلر متوجه می‌شویم که «تامی شلبی» (با بازی کیلین مورفی) پس از اقدام جسورانه‌ای که در پایان فصل سوم انجام داد، به دنبال متحد کردن دوباره‌ی «پیکی بلایندرز» است؛ زیرا گروهی سازمان یافته و قوی‌تر وارد منطقه‌ی تحت کنترل آن‌ها شده و قصد نابودی آنان را دارد.

بازیگران جدید فصل چهارم

«آیدان گیلن» که از بازیگران اصلی سریال مشهور Game of Thrones بود، در فصل چهارم نقش مهمی را بازی می‌کند که جزئیات آن هنوز فاش نشده است. این بازیگر 49 ساله علاوه بر حضور در پر‌طرفدارترین سریال شبکه‌ی HBO، در سریال The Wire نیز نقش یک سیاستمدار زیرک را بازی می‌کرد که برای درست مانند شخصیت «لیتل فینگر»، از هرج و مرج برای کسب قدرت استفاده می‌نمود.

 

اما همان طور که تریلر مشاهده می‌کنید، ظاهرا «آدرین برودی» نقش منفی اصلی فصل چهارم را بازی خواهد کرد. سازنده‌ی سریال، «استیون نایت» در مصاحبه‌ای با ددلاین گفته است:«وقتی نقش این کاراکتر را می‌نوشتم، در ذهن من او (برودی) تنها بازیگر برای ایفای آن بود.»

 

«برودی» که در سال 2003 جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در فیلم The Pianist دریافت نمود، علاوه بر «کیلین مورفی» و «تام هاردی» اکنون سومین بازیگر شناخته‌ای است که به سریال Peaky Blinders پیوسته. «برودی» در آثار مختلفی مانند Fantastic Mr. Fox و The Grand Budapest Hotel با «وس اندرسون» همکاری داشته و در دو فیلم از «پیتر جکسون» به نام‌های King Kong و Predators نیز به ایفای نقش پرداخته است.

داستان فصل چهارم

به گزارش ددلاین:«داستان فصل چهارم با رسیدن نامه‌ای به دست تامی آغاز می‌گردد؛ او با خواندن این نامه متوجه می‌شود که اعضای پیکی بلایندرز در معرض خطری جدی قرار دارند. در همین هنگام، با نزدیک شدن دشمنان، تامی از خانه‌ای روستایی که مدتی است در آن اقامت داشته می‌گریزد و به خیابان‌های بیرمنگام باز می‌گردد تا گروهش را در نبردی برای بقا رهبری کند.»

زمان پخش فصل چهارم

هنوز زمان پخش فصل چهارم سریال Peaky Blinders به صورت رسمی اعلام نشده است، اما با این حال می‌توان گفت که پخش آن در پاییز سال میلادی جاری تقریبا قطعی است…

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان