[باکس آفیس] فیلم It دوباره در صدر قرار گرفت

طبق آمار منتشر شده، این هفته فیلم It که در هفته‌ی چهارم اکرانش به سر می‌برد با فروشی معادل ۱۷٫۳ میلیون دلار در صدر باکس آفیس آمریکای شمالی قرار گرفته است. این در حالیست که فیلم American Made با بازی «تام کروز» ۱۷٫۰۲ میلیون دلار کسب کرده (در هفته ی اول اکران) و Kingsman: The Golden Circle نیز ۱۷ میلیون دلار فروش داشته است (در هفته ی دوم اکران).

[باکس آفیس] فیلم It دوباره در صدر قرار گرفت

طبق آمار منتشر شده، این هفته فیلم It که در هفته‌ی چهارم اکرانش به سر می‌برد با فروشی معادل 17٫3 میلیون دلار در صدر باکس آفیس آمریکای شمالی قرار گرفته است. این در حالیست که فیلم American Made با بازی «تام کروز» 17٫02 میلیون دلار کسب کرده (در هفته ی اول اکران) و Kingsman: The Golden Circle نیز 17 میلیون دلار فروش داشته است (در هفته ی دوم اکران).

 

اما قسمت دوم Kingsman که در رتبه‌ی دوم باکس آفیس هم قرار دارد، در بازار خارجی از It عملکرد بهتری داشت؛ این فیلم که در 77 بازار خارجی به نمایش درآمده بود، فروشی معادل با 50 میلیون دلار را تجربه کرد که فروش جهانی آن را طی 12 روز اکران به 192٫7 میلیون دلار می‌رساند.

 

افتتاحیه‌ی فیلم American Made نیز چندان موفق آمیز نبود؛ در این فیلم که بر اساس اتفاقات واقعی ساخته شده است، «کروز» نقش خلبانی به نام «بری سیل» را بازی می‌کند که در دهه‌ی 1980 از طریق شرکت هواپیمایی TWA برای کارتل «مدئین» (کارتلی که توسط پابلو اسکوبار تاسیس شده بود) کوکائین قاچاق می‌کرد و بعدا مجبور به همکاری با «سی‌آی‌اِی» گردید. یونیورسال استودیوز که وظیفه‌ی انتشار این فیلم را بر عهده دارد، امید دارد زمان اکران این اثر طولانی و میزان فروش آن بالا باشد؛ چراکه (برخلاف اکثر تماشاگران) بسیاری از منتقدان از آن تمجید نموده‌اند. اما زمانی که به آمار فروش خارجی American Made نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که نام «تام کروز» چگونه می‌تواند یک فیلم معمولی را تبدیل به یک اثر پر فروش نماید؛ فروشی خارجی این فیلم در هفته‌ی اول اکران 64٫7 میلیون دلار تخمین زده می‌شود و در نتیجه فروش کلی این فیلم در سطح جهانی 81٫7 میلیون دلار بوده است.

 

ساخت فیلم American Made چیزی نزدیک به 50 میلیون دلار برای کمپانی «کراس کریک پیکچرز» هزینه داشته است و خود فیلم اکنون در رتبه‌ی دوم باکس آفیس قرار دارد. در رتبه‌ی پنجم باکس آفیس نیز فیلمی به نام Flatliners قرار دارد که با 19 میلیون دلار توسط همین کمپانی ساخته شده است.

 

انتظار می‌رفت فیلم Flatliners بیش از 10 میلیون دلار فروش داشته باشد، اما 6٫7 میلیون نهایت توان این اثر علمی-تخیلی بود. جالب است بدانید این فیلم از منتقدان وبسایت «راتن تومیتوز» نمره‌ای معادل با 0% دریافت نموده، اما تماشاگران در سینما اسکور به آن نمره ی B- داده‌اند. این فیلم در مورد 5 دانشجوی پزشکی («الن پیچ»، «نینا دوبرو»، «جیمز نورتون»، «دیه‌گو لونا»، و «کیرسی کلمنز» ) است که طی آزمایشی خطرناک تپش قلب خود را در چند وهله‌ی کوتاه متوقف می‌کند و…

 

انیمیشن جدید The LEGO Ninjago Movie نیز با در اختیار داشتن 4047 سالن 12 میلیون دلار در هفته‌ی دوم اکرانش فروش داشت تا میزان فروشی کلی آن به 35٫6 میلیون برسد. در پایان باید اضافه کرد که ساخت این اثر بیش از 70 میلیون دلار برای کمپانی برادران وارنر هزینه داشته است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان