ماهان شبکه ایرانیان

همکاری مجدد «لئوناردو دی‌کاپریو» و «مارتین اسکورسیزی» برای ساخت فیلمی بر اساس زندگی‌نامه‌ی «تئودور روزولت»

پارامونت پیکچرز اعلام کرده است که «مارتین اسکورسیزی» قصد دارد با همکاری «لئوناردو دی‌کاپریو» فیلمی بر اساس زندگی‌نامه‌ی «تئودور روزولت» بسازد؛ فیلمنامه‌ی این اثر که Roosevelt نام گرفته است، توسط «اسکات بلوم» نوشته خواهد شد و «دی‌کاپریو» و «جنیفر دیویسن» از طریق اپین وی پروداکشنز و «اسکورسیزی» و «اما کاسکاف» از طریق سیکلیا پروداکشنز تهیه کنندگی این ...

همکاری مجدد «لئوناردو دی‌کاپریو» و «مارتین اسکورسیزی» برای ساخت فیلمی بر اساس زندگی‌نامه‌ی «تئودور روزولت»

پارامونت پیکچرز اعلام کرده است که «مارتین اسکورسیزی» قصد دارد با همکاری «لئوناردو دی‌کاپریو» فیلمی بر اساس زندگی‌نامه‌ی «تئودور روزولت» بسازد؛ فیلمنامه‌ی این اثر که Roosevelt نام گرفته است، توسط «اسکات بلوم» نوشته خواهد شد و «دی‌کاپریو» و «جنیفر دیویسن» از طریق اپین وی پروداکشنز و «اسکورسیزی» و «اما کاسکاف» از طریق سیکلیا پروداکشنز تهیه کنندگی این فیلم را به عهده خواهند داشت.

 

«تئودور روزولت» بیست‌و‌ششمین رئیس جمهور آمریکا بود که پس از قتل «ویلیام مک‌کینلی» قدرت را به دست گرفت و از سال‌ 1901 تا 1909 مشغول به کار بود. «روزولت» که به عنوان جوان‌ترین رئیس جمهور آمریکا (وی در 42 سالگی ریاست جمهوری را به عهده گرفت) شناخته می‌شود، در دوره‌ی 8 ساله‌ای که در کاخ سفید حضور داشت برنامه‌ی Square Deal را جلو برد و با خلاصی از کارشکنی‌های کلمبیا کار ساخت کانال پاناما را نیز شروع کرد. «روزولت» به خاطر اهمییت دادن به محیط زیست هم شناخته می‌شود و پارک‌های ملی فراوانی را در آمریکا ساخته است. (این مورد احتمالا همان چیزی است که باعث جذب دی کاپریو به این پروژه شده؛ چراکه او یک فعال محیط زیست (البته آقای دی کاپریو مدام از جت شخصی و کشتی‌های تفریحی‌اش استفاده می‌کند که هر دو باعث آلودگی محیط زیست هستند؛ پس این یعنی…!) است.)

 

«دی‌کاپریو» و «اسکورسیزی» پیش از این در فیلم‌هایی چون دارودسته‌های نیویورکی، هوانورد، جزیره‌ی شاتر، رفتگان و گرگ وال استریت با یکدیگر همکاری داشته‌اند و همه‌ی آن‌ها نیز [حداقل در باکس آفیس] موفق عمل کرده‌اند. علاوه بر این، این دو روی اقتباس‌های سینمایی رمان‌های مشهوری چون The Devil in the White City و Killers of the Flower Moon نیز کار می‌کنند.

 

اما در حال حاضر تمرکز فعلی «اسکورسیزی» روی «مرد ایرلندی» است؛ فیلمی گنگستری که بازیگرانی چون «آل پاچینو»، «رابرت دنیرو» و «جو پشی» در آن حضور دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این فیلم می‌توانید به اینجا (http://footofan.com/?p=39013) مراجعه نمایید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان